Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)
Ik heb een transponder overgenomen van een forumlid. Nu probeer ik een account aan te maken via de app, maar waar moet ik klikken om een account aan te maken? De enige optie die ik hiervoor zie is bij “purchase transponder”, maar ik heb er al een. Bij “register your account kom ik ook niet verder”..
Het is wel zo dat Sunpass website en app een grote update hebben gehad die maandag 11 juni online had moeten komen.
Er zijn sindsdien alleen maar problemen. Sinds 2 dagen is de website pas weer bereikbaar de app bij mij nog steeds niet.
Als ik via de website inlog kom ik wel in mijn omgeving maar kan ook geen transponder toevoegen. De pagina bestaat niet eens.
Misschien heeft het hier mee te maken.
Ik heb de app geupdate en kan mijn account niet in
om een wachtwoord te koppelen word ik door verwezen maar die pagina
bestaat niet ...
mijn pin werkt niet meer
ik heb op de website idd nergens een link gezien om de transponder te registreren
op de app zou dat wel kunnen maar die optie werkt nu nog niet
ik ga pas in december weer dus zal voor die tijd vast wel inorde zijn
Mijn account via de laptop werkt, maar via de app kan ik er ook niet bij.
Typisch geval van een niet werkende update.
en je kunt nu ook een Credit Card toevoegen?
Ik kom op de juiste pagina en het ziet er goed uit, maar ik heb geen cc toe te voegen.
De toll betalingen vanaf begin februari 2018 kan ik terug zien.
Maar je had misschien al een account met wachtwoord?
ik moet nog een wachtwoord aanmaken en dat gaat niet
de pin is onbruikbaar
De website zelf kan ik wel benaderen en inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
Ik heb vorigeweek de pin kunnen veranderen naar wachtwoord dat was een scherm die
naarvoren kwam na het inloggen met pin.
De app kan ik nog steeds niet gebruiken en op de website kan ik wel mijn gebruik en gegevens zien.
Het transponder gedeelte om aan te melden nog steeds niet bereikbaar. Het hele gedoe gaat inmiddels
dag 17/18 in echt belachelijk dat dit zolang moet duren.
Ik kan nog steeds met mijn pincode inloggen. Hij geeft wel een melding (als ik al ingelogd ben) 'We're sorry, the system is unavailable. Please try again later'. En ik heb de laatste weken paar keer email van ze gehad, dat het allemaal niet zo soepel gaat met upgrade van hun systemen of zo. Maar vooralsnog gaat het bij mij dus goed. Werkt zowel op de website, als in de app. Wel beide prachtig geworden; zag er altijd wat ouderwets uit. Op de App moest ik wel twee security questions opnemen.