Voor 4 personen red je het denk ik niet qua bagage. En hoezo heb je een voorkeur opgegeven?
Afdrukvoorbeeld
Voor 4 personen red je het denk ik niet qua bagage. En hoezo heb je een voorkeur opgegeven?
Wij hebben hem deze keer via rentalcars.com en in die categorie van midsize SUV we konden een voorkeur aangeven en de jeep liberty leek ons qua bagage wel ruim, maar dat was op de foto vandaar. Voor de bagage was ik inderdaad al bang, wij hebben 4 grote koffers, op de heenweg zal het misschien lukken.:D maar op de terugweg niet, dan wordt het niet zoveel kopen of anders upgraden:(
Wij zijn momenteel in florida zijn met zen 4 en hebben 2 koffers bij van plastic en 2 grote trollies van stof en het ging juist in een captiva . In een jeep konden we het vergeten . We hadden dan wel maar 1 trollie als handbagage bij en een paar rugzakjes dan lukt het net .
Volgens mij hadden wij vorig jaar ook een Jeep Liberty. Er stonden nog andere iets kleinere Jeeps in de rij waar we uit konden kiezen. Wij waren met 3 personen en hadden 3 grote koffers en dat paste prima. Ook de scootmobiel kon makkelijk in de achterbak. Hier een foto vd achterbak http://3girlsinflorida.blogspot.nl/2...and-ducks.html
de jeep liberty ziet er op foto groot uit, dus ik vind het moeilijk, misschien met ruimtegebrek 1 grote maar zachte koffer tussen de jongens in (15 en 17).Je bedoelt toch alleen de scootmobiel?! ik neem aan dan zonder de rest van bagage?
Ja alleen de scootmobiel. Maar vaak wel met allerlei andere tassen van het shoppen :). 4 personen kunnen er prima in en dan 4 koffers rechtop in de achterbak moet ook kunnen zoals ik het mij herinner. Bij de Alamo balie beweerde ze dat er maar 2 kleine koffers in kunnen (!). Zo proberen ze je toch te laten bij betalen voor een grotere auto (maar daar trapte wij niet in). Als je alleen maar van en naar het vliegveld moet met de koffers (dus geen rondreis) dan kan je iid ook nog een koffer tussen de personen op de achterbank kwijt.
tja dat hadden wij de vorige keer ook en hebben dan ook bijbetaald voor een grotere auto bij Alamo in Miami , en wij zijn dus wel ingetrapt. Wij huren de auto nu via Dollar en wat ik begrijp dat je dan ook krijgt wat je hebt gehuurd. Wij blijven wel langere tijd op 1 plaats, misschien maar een beetje inschikken bij het verkassen:cool:
Bij élke verhuurder kun je dit soort praatjes krijgen. Gewoon niet ingaan op dit soort voorstellen. Mocht het nu daadwerkelijk niet passen dan kun je altijd nog terug naar de balie.
we gaan eerst passen en meten, het scheelt best qua prijs. Best handig foto's vd bagageruimtes op het forum, als je het gewoon op internet opzoekt denk je vaak een zee aan ruimte te krijgen....... not!
Ja ook onze handbagage staat tussen de twee personen in op de achterbank de twee plastic koffers gaan rechtop naast elkaar en de twee trollys achter elkaar . Bij de jeep was de kofferbak niet hoog genoeg.