Bedankt!!! (Moet er 3 uitroeptekens achter plaatsen anders is mijn bericht geen 10 letters)
Afdrukvoorbeeld
Bedankt!!! (Moet er 3 uitroeptekens achter plaatsen anders is mijn bericht geen 10 letters)
Misschien is dit een hele stomme vraag hoor, maar ik ben er helemaal niet in thuis.:confused:
Ik zie toch wel veel mensen 'sparen' met dat Mileage programm. Hoe werkt zoiets nou?
Moet je dan altijd via hun site een vlucht boeken om de miles te ontvangen?
Als je met United vliegt is het handig om gratis lid te worden van Mileage plus. ieder gevlogen mile wordt bijgeschreven op je account. Je gespaarde miles kun je inzetten om een vlucht te boeken, je betaalt dan alleen de tax. Het is een mooi spaarsysteem. als je op de website kijkt wordt het allemaal duidelijk. Als je met een partner van United vliegt (star alliance) verdien je ook miles. Nogmaals check de website voor alle info. Iedere passagier moet zijn/haar eigen account hebben.
Stel je je er als "vakantievlieger" niet te veel (niks) van voor. Je moet toch wel een aantal keren heen en weer vliegen wil je er iets aan overhouden. Om over een gratis intercontinentale vlucht of upgrade naar business class helemaal maar niet te spreken.
Ok, ik zal de site eens goed doorspitten. Ik denk ook dat het een hele tijd zal duren voordat ik wat miles gespaard heb, maar goed..alle puntjes en eventuele kortingen/voordelen zijn voor de toekomst mooi meegenomen toch?
Lang sparen is misschien niet genoeg, de miles zijn beperkt geldig, ik dacht 18 maand.
Maar als je regelmatig met UA of partners (en Aer Lingus) vliegt is het wel interessant. Wij vliegen volgend jaar weer een keer voor 'tax only' :cool:
Is het niet zo dat je 1 keer per 18 maanden miles moet verdienen? Dan blijven ze geldig. ..................... Any member who fails at any time to engage in account activity for a period of eighteen (18) consecutive months is subject to termination of such member’s membership and/or forfeiture of all accrued mileage as of the last day of the 18th month. Activity includes (without limitation) earning flight miles on United or earning or redeeming miles with a MileagePlus partner (as defined in Rule 12), redeeming miles for award travel, buying miles or transferring miles....................
Ja, dat klopt natuurlijk. Ik was een beetje kort door de bocht. Als je binnen 18 maand weer vliegt, dan wordt de termijn weer verlengt, en blijven je 'oude' miles uiteraard gewoon staan. Maar dan moet je dus wel iedere anderhalf jaar met UA of een partner vliegen, daar komt het op neer.
Beetje late reactie..maar hopelijk moet dat toch gaan lukken. We gaan er in ieder geval wel voor :D
Nog wel even een andere vraag wat betreft vliegen met United. Sinds een paar weken is het toestel veranderd. Nu vliegen we met een 767-300ER. Waar staat de ER voor? :o
En nu zijn er 2 types daarvan een V1 en V2... de 1 heeft dus geen eigen videoschermpjes.. Weet iemand hoe dat zit en welk toestel nou eigenlijk vanaf AMS gaat? Het lijkt mij toch
dat een toestel voor lange vluchten eigen schermpjes zou hebben.. of denk ik nou te luxe ;)
de -ER staat voor Extended Range, oftewel een vliegtuig wat geschikt is om langere afstanden af te leggen....
Wat is je vliegdatum en vluchtnummer(s), dan kijk ik even na met wat voor 767-300ER je vliegt