Dat weet ik, maar jij vroeg of ze er nog stonden... :D
Wat wilde je er aan doen indien er niets anders staat???
Een discussie starten om bijv. 23:00 uur...???
Afdrukvoorbeeld
Oh dat zeker niet, vorig jaar stonden er ook alleen maar Rondo's. Meegenomen, en later omgeruild voor Toyota RAV4 i.v.m. motormanagement melding. Doen ze niet moeilijk over bij Alamo maar het is zonde van de tijd. En meen wel eens gelezen te hebben dat de Equinox nu Fullsize is. En dit jaar heb ik een klein beetje mijn zinnen gezet op een Equinox. Vind ik een fantastische auto. Maar het verschil met Equinox en een fullsize SUV bij usareisen.de is me voor 4 weken net iets teveel, zeker als je bedenkt dat we met z'n 3en zijn.....
Ik heb voor oktober as een van 7 persoons bij ALAMO gehuurd, is er in deze catagorie ook nog veel te kiezen qua merken?
Niet veel verschillen...
Alleen als je er in zit zijn er wél vaak behoorkijke verschillen...
Zoals bijvoorbeeld:
Electrische schuifdeuren
DVD Schermpjes...
Ingebouwd kinderstoeltje..
Daarom zeg ik ook altijd... EERST in de auto gaan zitten
Alles nakijken op dit soort dingen...
Dan pas beslissen ja of nee... :D
Beetje off-topic, met het eerste ben ik eens, maar eten bij de Mac?????
Eg niet!! Desnoods bij Wendy's.
Maar ik rij liever 'klein' en iedere dag Outback / olive garden / maccaroni grill / longhorn !!!!!
En zo heeft iedereen zijn prioriteiten :roll:
't leukste is natuurlijk beide..... =D>
Als ik zeker zou weten dat er een EQ staat in de fullsize rij dan heb ik het er voor over. Maar..... je komt tegen de avond aan en heb dan het gevoel dat de ,,restanten'' m.b.t. merk en beschadigingen/voorzieningen er nog staan.... Of is dat onzin....
Fullsize SUV's zijn altijd op reservering, bij Alamo althans, en vallen niet onder "het overschot".
Dus er staat altijd een puike wagen voor je klaar.
En je komt savonds aan, zeg je, maar er gaan savonds ook mensen weg, en misschien hebben die de ultieme auto wel ingeleverd op het moment dat jullie aankomen :-)
Maar nogmaals, de "nieuwe EQ" is een Standard, dus geen Fullsize SUV (hoewel ik zelf vindt dat hij meer onder de crossovers (MPV) valt, maar dat is een ander verhaal ;-))
Ik heb bij USA reisen een midsizeSUV geboekt, maar op de voucher staat:
Typ/Type: EQ Equinox 4türig 4WD o.ä. AUT AC. Nu begrijp ik uit alle verhalen dat dit geen midsize meer is maar een standaard SUV. Het woord midsizeSUV komt op de voucher niet voor.
Als ze geen Equinox hebben, op welke types kan ik dan aanspraak maken?
Dit is voor ons de eerste keer en ik heb geen idee welke auto's in welke klasses vallen.
Op een midsize SUV... :D
Je huurt namelijk helemaal nooit een merk/Type maar een klasse, zoals bijv. een Mid size SUV of Full Size car... enz. enz...