Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!
Yep, we hebben het er als sinds de opening over om er een keer heen te gaan, en komen er, als we weer eens "sluipen", regelmatig langs, maar op één of andere manier komt het er niet van.
Maar wat in 't vat zit..........., en van lekker eten houden we zeker.
Een heel lange dag in AK kan m.i. ook niet, aangezien het park vroeg sluit.
Hoe lang je in een park kunt doorbrengen hangt ook erg af van een heleboel andere zaken. Wel/geen kids, leeftijd van de kids, dagritme (vroeg/laat), interesse, zin in shows, herhaling van attracties (1x of 10x een achtbaan ???), op de foto met alle characters, ...... en nog veel meer.
Mijn zoon kon makkelijk een paar uur doorbrengen in de boneyard van Dinooland USA in AK. Zonder hem zouden we er misschien sneller doorheen zijn gegaan. En zo heeft iedereen zijn eigen tijdvretertjes! ;) :)
Als je er nog nooit bent geweest ben je toch ok zoet tot en stuk in de middag hoor . Er staan niet zoveel attracties maar meer dieren en shows .
Het park is ook gewoon erg mooi .
Hallo Allemaal,
wij gaan in november voor twee weken naar Florida. Wij twijfelen op dit moment over Disney. Wij hebben een dochtertje van drie jaar. Kunnen jullie het aanbevelen om toch naar Disney World te gaan, of is het beter om te wachten. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
w.b.eurlings
Wij hebben een dochtertje van drie jaar. Kunnen jullie het aanbevelen om toch naar Disney World te gaan, of is het beter om te wachten.
Tsja, waar zou je op moeten wachten? Snel voor een flink aantal dagen tickets kopen, met de waterparkoptie erbij, zou ik zeggen. Neem een villa waar je je lekker terug kunt trekken als de kleine meid moe is, kies er een dicht bij Disney, dan gaat er geen tijd verloren met lange autoritten. Huur daar lekker een kar in de parken, daar kan je dochtertje tussen de bedrijven door even uitrusten en wissel dagen in de themaparken af met de zwembaden. Duizenden kinderen van die leeftijd genieten met volle teugen van de kleurtjes, de optocht, de attracties en de characters.
Voor kinderen van 3 jaar is het een fantastisch park, vooral om al die handtekeningen te verzamelen van alle Characters die in de parken rondlopen. Alleen daarom al moet je tickets nemen waarmee je zo vaak mogelijk naar de parken kan.
Onze zoon heeft toen zijn ogen uitgekeken en heeft ook maar 1 vakantie bestemming, World Disney in Orlando. :D
De kids hebben een top vakantie en vergeet ook vooral Epcot niet te doen, het lijkt niets voor kinderen maar om de een of andere reden hoor ik vaak dat de kinderen dat ook een super gaaf park vinden.
bedankt voor de reactie. Als ik het zo hoor is onze dochter oud genoeg om naar WDW te gaan. We zullen dan ook wel gaan. We verblijven trouwens in hotels in Florida, maar ik heb nog niets geboekt. Daar is nog tijd genoeg voor.
Met een kind is een villa veel fijner en niet veel duurder dan een hotel. Of gaan jullie rondtrekken?
Bedankt voor de tip, maar ik werk bij Holiday Inn en krijg daardoor de kamers tegen een gereduceerd tarief. Maar we zullen ook rondtrekken door Florida. We landen in Miami en trekken dan door Florida. Dus tips zijn altijd welkom.