Re: Vragen over United Airlines
Heb net gechecked en ook wij zijn overgeboekt naar een vlucht via Chicago ipv Washington en onze gereserveerde stoelen zijn ook veranderd naar plaatsen in het midden :-( Het ergste vind ik de lange overstaptijd in Chicago; 3 uur en 3 kwartier. Grrr... Denk je alles vroeg en goed geregeld te hebben, gebeurd dit. Via UA online kunnen we geen wijziging in de itinerary aanbrengen, heb nu maar een mail naar USA funvacations gestuurd met de vraag of zij nog iets kunnen doen. Oh, ja we vertrekken nu ook eerder (11.15) ipv 12.30 uur zoals in eerste instantie ...
Ik ga over 5 dagen, hier geen veranderingen, ik ga nog steeds naar Dulles Washington.
Denk niet dat USAFV er wat aan kan doen, United beslist hoe ze vliegen en er zal wel een reden voor zijn. Maargoed, even reactie van USAFV afwachten of ze misschien de reden weten. De overstaptijd zou dan dus +/- 2u langer zijn, maar je vliegt ook +/- 75 minuten eerder weg. Dus uiteindelijk ongeveer een uurtje langer onderweg van deur tot deur, dat valt nog mee. Je weet ook niet hoe lang je dus bij immigration staat en persoonlijk vind ik het wel even lekker om ergens te gaan zitten en wat te eten en drinken (vorige keer was daar bij mij geen tijd voor).
Tuurlijk er is allemaal wel overheen te komen, maar ik vind het vreemd dat een dergelijke omzetting gebeurd, zonder opgaaf van reden of in kennisstelling van de betrokkenen. Voor ons was de latere vertrektijd beter omdat we uit Zuid Limburg moeten komen en als we niet (dankzij dit forum ;-) ) gekeken zouden hebben op de United site (was anders echt niet in me opgekomen) waren we mooi vertrokken om op tijd te zijn voor de vlucht van 12.30 naar Dulles. Nu zijn we ook een tijd langer onderweg :( We wachten maar even af en zodra ik een reactie van USAFunvacations heb laat ik het zeker weten.
Inmiddels antwoord gehad van USAFunvacations en zoals verwacht kunnen zij er niks aan doen maar komt het van United af. Verder is er ook niks aan te wijzigen schijnbaar want zij kunnen niet en bij United rechtstreeks gaat het niet tenzij rechtstreeks bij hen geboekt. Zit dus niks anders op dan via Chicago te reizen.
Zelfs al had je direct bij United geboekt, volgens mij valt er dan nog weinig te wijzigen (behalve annuleren, maar wie wil zn vakantie annuleren? :) ).
De laatste tijd gebeurt dat heel vaak, Ik geloof dat United een kleiner vliegtuig inzet op de vlucht a'dam / w'ton. Dus blijven er mensen over, en die mogen dan via Chicago.
Terug vliegen wij wel via Washington.
Ik vind het ook jammer, je moet hier ruim een uur eerder weg, en je komt uiteindelijk een uur later aan in Orlando.
Wat was dan je oorspronkelijke type vliegtuig op je vlucht Amsterdam - Washington?
Dat weet ik niet, maar een tijdje geleden heeft Yvette hier wat over geschreven volgens mij. Dat daarom zoveel mensen ineens via Chicago vliegen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
Wat was dan je oorspronkelijke type vliegtuig op je vlucht Amsterdam - Washington?
Ons oorspronkelijke vliegtuigtype naar Washington DC was een Airbus Industrie A321 JET