-
Re: Autohuur: Hertz
net mijn auto besteld en daarna denk ik er pas aan dat mijn jongste pas 6 is en hier in NL op een verhoging zit ....
ik krijg het niet voor elkaar om de reservering aan te passen dus maar gebeld naar Hertz , zij krijgen het wel voor elkaar
alleen is het tarief opeens hoger dan dat ik het via internet zou doen :confused:
Weer een nieuwe reservering gemaakt via internet incl zitje maar zie ik opeens dat ik het zitje bij de balie moet betalen :confused:
en ik heb GOLD dus ik wil helemaal niet bij die balie komen.
kan ik het zitje van thuis misschien meenemen en dat mijn zoontje hem dan ook gebruikt in het vliegtuig ? iemand ervaring mee ?
-
Ja hoor dat kan. Je moet dan wel voldoen aan de afmetingen van de luchtvaartmaatschappij om de verhoging in de stoel te gebruiken. Ik weet niet of je het met take off en landing mag gebruiken. Ik zou het meenemen als handbagage of anders in een koffer stoppen.
-
ik heb ff snel gekeken net op de site van Wallmart en zo'n booster kost $13 dus dan gaat die kleine maar even zonder
en dan kopen we wel zo'n booster :p
-
Jeroen: Hoef je niet voor te zorgen. We hebben er 1 in ons huis en kun je gebruiken.
-
-
-
Ik zie nog steeds geen mogelijkheid om gebruik te maken van de 'Refueling Options' ?
Mooie prijzen dus zeker van plan om te boeken, maar kan iemand mij wat duidelijkheid geven over deze optie?
Is het mogelijk of niet? En zo niet, welke kosten krijg ik dan nog extra bij aankomst in Orlando?
-
[QUOTE=Hans uit Koekelare;
mooie actie, helaas alleen jammer dat ie maar tot 30 juni loopt.
-
Als je Gold member wordt kan je dan aangeven welke refueling options je wil plus dan kan je ook direct naar de garage gaan waar je auto al op een genummerde plaats klaar gaat staan voor U
-
En hoe word je gold member??
Maar als ik dat niet ben, dan kan het toch niet zo zijn dat ik die keuze NIET heb?