Je kan hem wel gewoon gebruiken in België, dus ik denk dat je hem wel gewoon kan gebruiken in Nederland.
Afdrukvoorbeeld
Je kan hem wel gewoon gebruiken in België, dus ik denk dat je hem wel gewoon kan gebruiken in Nederland.
dan zal ik hem ook wel gewoon in nederland kunnen gebruiken, moet alleen dan een nieuw simkaartje aan vragen want er gaat natuurlijk een kleiner simkaartje in.
Ja, gewoon te gebruiken in NL.... in Canada zijn ze het goedkoopst ;-) en ook simlock vrij!
Wat is de prijs in Canada dan. Klinkt heel interessant.
Gisteren een Canon S95 gekocht omdat onze D5100 kuren vertoond (zie blog).
Maar nu zit daar een oplader bij met enkel een US stekker. De stekker zit geintregreerd in de oplader. Weet iemand toevallig of je hier in de US ook van die overschuif-blokjes kunt kopen van US naar EURO? Andersom zijn ze wel te koop weet ik..
Het zou namelijk wel handig zijn als ik het toestel ook thuis kan opladen :)
Nijt, vorige week voor een oplader van een I-pad een setje stekkers gekocht bij Walmarkt, is een set reisstekkers van uit mijn hoofd $ 15,95,
zijn wel diverse stekkers in 1 set maar er zitten 2 "overschuif''-stekkers in werkt prima (als dat is wat je bedoeld, ik noem dat nl een oversschuif-stekker),
maar jij heb het over een blokje, dus ik weet niet of we het over hetzelfde hebben.
Hoop dat je wat met deze info kan, nog een fijne vakantie,
Grtjes Toos
Martijn, die heb ik voor je. Volop op voorraad!
Tenminste, als je deze bedoelt:
http://img846.imageshack.us/img846/4...35293small.jpg
Zie hem niet in de shop staan? Maar wil er wel 1tje bestellen..
Klopt. Ik heb een keertje de verkeerde stekkers ontvangen of besteld. Had er eigenlijk niet aan gedacht ze in de shop te zetten.
Jouw stekkertje komt er aan!
Gr. Michael
Tnx.. Onze camera is je eeuwig dankbaar!