Re: "Pakkans" Jeep Grand Cherokee
Bij Avis en Hertz kun je je voorkeur kunt opgeven voor een bepaalde auto. Tot nog toe hebben we ook altijd die auto gekregen. Ik zou je wel aanraden om die voorkeur ruim van te voren door te geven. Bij Alamo in Orlando kies je zelf een auto uit de garage. Als je laat bent, kun je pech hebben. Wij mochten, die ene keer dat we bij hen huurden, kiezen uit maar 3 auto's :sad:
Hoi Sander,
Ik huur altijd via ALAMO maar heb daar nooit Grand Cherokees zien staan.
Dit jaar had ik 2 weken een JEEP Liberty en dat was me toch een 'stuiterbak'' niet normaal en ook vrij lawaaierig.
Vorig jaar had ik een TrailBlazer en die rijdt/reed echt fantastisch dus als je de kans krijgt om die te 'pakken' bij ALAMO dan moet je het echt doen.
Voor het komende jaar hoop ik dus weer op een aanbieding vd TrailBlazer :-D
Groetjes,
Pieter
Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Sander
Hallo,
Toch moet het wel iets worden waarmee we een beetje respectabel over Ocean Drive kunnen patsen 8)
Een Jeep Grand Cherokee leek ons wel stijlvol.
Thanks!
Sander
Sander je moet toch echt hier huren: http://www.autoboutiquerental.com/
Doe je dat niet, dan tel je niet mee op Ocean Drive.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Marcelg
Haha, dank je voor de tip! Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar als we zó'n auto in Orlando willen ophalen en 2 weken later in Miami inleveren, moet ik eerst nog even een hartig woordje spreken met de salarisadministratie van m'n werkgever ;-)
Bedankt voor al jullie tips. Aangezien USAreisen.de contact heeft met Dollar, Alamo, Hertz, Avis én National, ga ik nu eerst proberen om de vraag rechtstreeks aan hen voor te leggen. Er is een korting beschikbaar tot 31/10, dus laat ik proberen daar nog gebruik van te maken en tegelijkertijd hopen dat we vroeg genoeg zijn om een voorkeur te mogen doorgeven. Ik zal nog even laten weten hoe het afloopt voor als in de toekomst andere mensen ook hun zinnen hebben gezet op een bepaald type.
Groet,
Sander
Beste Sander, wat USAreisen ook antwoord, het type wordt NOOIT gegarandeerd.
En er wordt er ook geen voor je apart gehouden.
Succes, Eric
Hoi Eric,
Bedankt voor de tip, maar iemand schreef hier toch dat je bij Hertz een voorkeur kunt opgeven? Nou ja, we proberen het gewoon. Het is geen ramp als het niet lukt, meer zo'n puntje van het type "niet geschoten, altijd mis"...
Groet,
Sander
Ik schreef dat. En het is echt zo. Garanderen doen ze het niet, maar ze doen wel hun best om het voor je regelen. En tot nu is het dus echt elke keer gelukt. Hertz hebben we via Hotelplan geboekt. Daar hebben we onze voorkeur al laten doorgeven en een paar weken van te voren hebben we zelf naar het verhuurstation gebeld om het nog eens te vragen. De auto van Avis hebben we rechtstreeks bij Avis.nl geboekt en daar hebben we het op dezelfde manier aangepakt. Bij Avis hadden we trouwens de beste deal ooit, dus het loont de moeite om voor een goede prijs ook op de Nederlandse site van de verhuurders zelf te kijken. Je moet natuurlijk wel goed in de gaten houden dat je alle verzekeringen hebt. Succes!
Hoi Marie-Anne,
Bedankt voor je tips, we hebben de boeking vanmiddag verzonden aan usareisen.de - overigens nadat ik nog een laatste "prijscheck" had gedaan via de Nederlandse sites van Avis en Hertz. In de boeking hebben we in het opmerkingenveld onze voorkeur aangegeven en ook vermeld dat als het nodig is we willen overwegen de boeking bij Hertz zelf te doen. Mocht het nodig zijn dan bellen we ook nog naar het verhuurstation.
Hoi Sander,
Wij hebben vorig jaar ook via Usareisen.de geboekt, en idd, ze houden er geen voor je apart (Alamo), maar je kunt wel kiezen tussen een heleboel auto's!
Ik wil je niet deprimeren, dit is geheel ONZE mening; wij kozen voor de Grand Cherokee, maar deze valt qua rijeigenschappen vies tegen; wij hadden toch wel wat meer comfort en luxe (veel plastic en kunststof)verwacht van Jeep. Daarnaast zuipt ie ontzettend veel!!!
Daarin tegen heb je wel zeer veel ruimte!(4volwassenen + 4a5 grote koffers en nog wat kleintjes kunnen dr makkelijk in!)
Veel plezier en succes met de keuze!
groet Harold