De outletcentra zijn tot 's avonds laat open dus zelfs als je uitgebreid wilt shoppen moet dat wel lukken.
Is voor ons in ieder geval nooit een probleem geweest.
Afdrukvoorbeeld
De doorgewinterde Floridaganger zal het zeker lukken(en soms wel 3 of zelfs meer op een dag), te meer omdat je (we) de weg al min of meer weet, en vaak ook al weet wat je waar wil halen.
Maar als je voor het eerst in zo'n megamall (outlet or similar) binnen stapt dan kan ik me voorstellen dat je zo overdondert wordt, dat je zo maar een groot deel van de dag "binnen" blijft, en dan geen tijd, of puf meer hebt voor nog zo'n winkelparadijs.
Wel typisch trouwens, dat de meeste antwoorden hier afkomstig zijn van mannen. Allemaal winkeldeskundigen die in NL vaak niet eens met een stok naar een winkel te slaan zijn, als ondergetekende :mrgreen:
Wat is dat toch met Florida :lol:
Ach, op een goeie dag....
Florida Mall-even bij Apple voor een pod en Sears voor wat gereedschap > Premium I-Drive voor HD - Uggs - Adidas - Levi en een bakkie Starbucks > Premium Vineland voor Nike - Ecco en weer Adidas en dan naar LBV voor de VF (Wrangler) en Converse.
En dan hebben we de halve middag en avond nog voor wat anders :mrgreen:
Daar zit dan geen minuut funshoppen bij, dat zul je begrijpen [-X
Opsplitsen helpt al erg veel om toch de malls redelijk snel door te komen, plus scheelt wacht irritaties ;-)
Ben erg benieuwd naar de vele malls. Heb van de meesten even een printje van de route gemaakt, en in een mapje gestopt.
Een 2-tal staan bovenaan, ivm aanwezigheid CCO (Cosmetics Company Outlet) en dat zijn de Premium Outlets.
Verder wil ik naar de Florida Mall en de Mall of Millennia (als ik het goed zeg?)
Probleem: ik ben er maar 9 dagen ;)
(maar een getraind shopper, en ben alleen, dus tijd aan mijn eigen, skip vaak veel winkels, zie in 1 oogopslag of het iets voor me is)
Weet iemand of er coupons te vinden zijn voor JC Penny, te gebruiken in de winkel (dus niet bij on-line bestellingen). Ik zie wel iets op hun site maar vaak is dat dan voor on-line bestellingen (o.a. free shipping) en dit is niet duidelijk.
Waar kun je evt. nog kortingsbonnen krijgen voor de department stores?
Je kunt (of kon i.i.g.) in de winkel direct een toeristenkorting krijgen van 11% op vertoon van ID.
Ook over de actieprijzen en special sales. Kan leuk wat schelen. Bij JC Penney, dus.
Vaak hebben ze bij de info-stands in de malls ook nog kortingboekjes voor de diverse winkels.