Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
pffff, wat een geweldige prijzen, dit was ook onze mogelijke vertrek en retourdatum 8/7 -29/7 geweest, snik, vorige week definitief besloten om een jaartje over te slaan en geboekt voor Rhodos, ook leuk maar met deze prijzen blijft het heel erg aanlokkelijk :rolleyes:.
Wij hebben gelukkig ook nog kunnen boeken via Aer Lingus, eerst wilde het niet lukken en werden wij steeds bij betaling uit het systeem gegooid met een foutmelding... uiteindelijk heb ik het vannacht rond 1.30 uur voor elkaar gekregen. Het duurde even maar dan heb je ook wat! Wij gaan met 5 personen van 22-07-2014 tot 14-08-2014 van Amsterdam naar Orlando voor 680 euro p.p. inclusief stoelreserveringen op alle 4 de vluchten.
Zag inderdaad vanmorgen dat de prijzen weer op het oude niveau lagen.
Ik ben blij, heb nu tijd genoeg om de rest te regelen, de data staan vast! We gaan weer :cool:.
Baal ervan...nu zit ook toch zoveel op het forum te gluren, maar heb deze gemist:mad:
Ik kwam er gisteravond ook per toeval achter, alle ingestelde prijsalarmen etc hebben voor mij niet gewerkt! Hou het zelf goed in de gaten, misschien komt Arke nog met een leuke rechtstreekse aanbieding?
Meestal heeft ArkeFly aanbiedingen in de week na afloop van de KLM Werelddealweken. Of dat voor het hoogseizoen geldt?
Gisteren ook geboekt voor mijn vrouw en dochter! Superprijzen! €650,- p.p. Ga zelf een maand en vlieg voor hetzelfde bedrag met KLM/Delta... Nu nog een los ticket scoren voor mijn zoon. Maar we hebben nog een half jaar....jammer dat AL niet op elke dag vliegt ;-)
Wij hebben al een tijdje terug geboekt, op 8 november. Bij KLM voor 605 euro pp. We gaan van 16 juli t/m 6 augustus. Uiteraard zijn we hier erg blij mee! De vluchten worden uitgevoerd door Delta. We gaan met ons vijven, 3060 euro totaal betaald!
Yes!!!!!;)
Dat zijn inderdaad mooie prijzen Aggie en zeker voor KLM/Delta Airline. Zal waarschijnlijk wel met een overstap zijn in Atlanta of NY?
Ja, inderdaad een overstap in Atlanta! We zijn er ook erg mee in onze nopjes...:p
Wie is er nog meer opzoek voor tickets naar MIA of MCO (vanaf AMS) eind juli begin aug?
Gisteren besloten om toch maar wel weer te gaan maar wat een prijzen...
Aer Lingus was wel een mooie deal afgelopen week helaas nu het dubbele tarief.
Mocht je een leuke prijs hebben gezien hoor ik het graag :)
Vertrek vanaf BRU of DUS is dit jaar geen optie omdat onze oudste een weekje later komt (wil Orlando overslaan)