Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?
Periode: 13-11 tm 21-11
Route: Amsterdam - Washington - Miami / Miami - Washington - Amsterdam
Maatschappij: United
Personen: twee volwassenen
Geboekt bij: www.vliegtickets.nl
Totaalprijs: 912 euro
Opmerkingen: inclusief ticketverzekering a 9 euro en creditcardkosten a 10 euro
Nou, eindelijk is het dan zover.....
Geboekt rechtstreeks bij Continental Airlines.
Heen 30 juni Amsterdam via Houston naar Orlando
Terug 21 juli Miami via Newark naar Amsterdam.
In totaal 1861,84 incl. taxes en fees voor 2 volwassenen en twee kinderen (4 en 12 jaar).
Volgens mij een mooie deal. Althans ik ben er wel blij mee. Nette tussenstops van rond de twee uurtjes. Dus voldoende tijd voor de overstap, een hapje en een drankje. De stoelen heb ik ook al gereserveerd.
Laat maar komen die vakantie!!:sun:
Hoi Allemaal,
Wij, 2 volwassenen en 3 kids, zijn in totaal 1500,/ kwijt voor de tickets.
We vliegen vanaf Brussel, 23 april t/m 5 mei, naar Orlando met een tussen stop op de heen weg in Chicago en op de terug weg New York. Wanneer je van plan bent een huurauto te nemen en het plan hebt om de Everglades te bezoeken zou ik aan vlieg op Miami. Daar vond ik een ticket voor ons vieren voor 1148 euro. Wij hebben geboekt bij Connextions.be
O ja we vliegen met AMerican AIrlines.
Success met de zoektocht en tot ziens in Orlando
Gr Mira
Ontving een Nieuwsbrief van Vliegtarieven.nl - misschien dat iemand er iets aan heeft: Link
Miami €143 + 214 tax = €357
Voorwaarden:
- Vertrek: van 05 maart tot en met 01 april 2009 en van 14 april tot en met 31 mei 2009
- Boeken: tot en met 10 maart 2009
- Min: zaterdagnacht
- Max: 1 maand
* 25 euro dossierkorting
Eergister bij Exit reizen geboekt voor 20-08 voor €395 pp, all in. Zelfs inclusief de boekingskosten.
Auto huren doen we via FTI.de, ik kom goedkoper uit dan bij USAreisen.de. Zij hebben ook een Equinox-klasse
Ik heb gisteren 2 tickets geboekt, ook via exit-reizen. 24 augustus naar Orlando en 7 september weer terug via Miami. De tickets kosten in totaal, incl. annuleringsverzekering, € 890,-!
Nu nog op zoek naar een goedkope huurauto en nog even bieden op wat hotels via Priceline en de vakantie kan beginnen!
Hallo,
Periode: 10/04 t/m17/04
Route:BRU-Philadelphia- Tampa / Tampa-Zurich-BRU
Personen: 2 volwassenen
Maatschappij: USAirways
Geboekt bij:www.openjet.nl
Totaalprijs: 1076,58 euro
Opmerkingen: inclusief ticketverzekering, creditcardkosten, annulatiekosten en travelassistent
grtz, Lisje
Probeer eens Air Berlin via Dusseldorf www.airberlin.com
Periode: 12/08 - 04/09
Route:Dusseldorf-Miami / Miam-Dusseldorf
Personen: 2 volwassenen en 2 kinderen (7 en 3 jaar)
Maatschappij: Air Berlin, uitgeoerd door LTU
Geboekt bij:www.airberlin.com
Totaalprijs: 2336,-euro
De vlucht wordt uitgevoerd door LTU en uit ervaring weet ik dat de service beter is dan gemiddeld.
Als je bij Airberlin boekt kun je voor 15,- pp zitplaatsen reserveren voor alle lange-afstandsvluchten (10,- Europese vluchten) ofwel 120,-. Indien je een Airberlin servicecard hebt (kosten 60,-) is deze reservering gratis. Ik zal niet alles verklappen maar in bovenstaande regels zit een bespaartip van 60,-.\\:D/
We hebben ook weer geboekt. Het is vorig jaar zo goed bevallen dat we nu weer gaan. Florida is verslavend! We vliegen weer met Martinair. Weet dat er een aantal mensen niet zo veel heeft met deze maatschappij, maar tis ons vorig jaar zeer goed bevallen. Bijna leeg vliegtuig, daardoor volop de ruimte en natuurlijk rechtstreekse vlucht.
Periode: 12/04 t/m 26/04
Route:Amsterdam - Miami
Personen: 2 volwassenen
Maatschappij: Martinair
Geboekt bij:www.martinair.com
Totaalprijs: 952 euro
Opmerkingen: inclusief alle bijkomende kosten.