Bedankt voor je reactie
is een Intermediate SUV niet beter om te doen dan een fullsize of is dat weer te klein gr.donny
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor je reactie
is een Intermediate SUV niet beter om te doen dan een fullsize of is dat weer te klein gr.donny
Wij hebben vorig jaar een fullsize gereden van Alamo, de Chevrolet Impala. Niet alleen van binnen een zee aan ruimte ook de kofferbak was gigantisch. Ongeveer in Nederland te vergelijken qua ruimte met de oudere BMW 7 series
wij gaan met 5 personen, 4 grote 1 kleine...........we hebben een minivan 'besteld'
kan een fullsize SUV ook??
want die minivans zijn volgens mij wel erg groot :D
De minivan kun je met gemak parkeren in de bagageruimte van de Chevy Suburban (fullsize SUV) :-)
Maar die zie je helaas niet zoveel meer, maar de huidige Dodge Durango is ook niet klein, en bieden ruim plek aan 4+1 plus loads of bagage, en ze zijn veeeeeel mooier dan een Minivan.
En aan de buitenkant ook groter. Binnen geen dubbele bank, maar twee riante fauteuils en een comfortabele 3 zits bank erachter. Met daar weer achter een mega bagageruim.
Als je een Ford Expedition/Lincoln Navigator o.i.d. kunt krijgen dan heb je wel twee achterbanken. Afhankelijk van de hoeveelheid koffers kun je besluiten om de tweede achterbank wel of niet te geruiken of neer te klappen. Als je de bank neerklapt heb je m.i. meer dan genoeg ruimte voor 4+1. En een stoere bak met 5.4 liter V8 zou ik altijd prefereren boven een minivan (alleen het woord "mini" al...).
Wij hadden een kleine SUV geboekt afgelopen jaar voor 2 personen, maar omdat ze niet meer op voorraad waren mochten we een minivan meenemen. Voor 2 personen is hij erg groot maar dat was heerlijk vanwege ons shop gedrag. :razz: Echter toen keerden we met 3 koffers en 1 grote reistas naar huis en dat paste echt niet allemaal achterin, we hebben een achterbankstoel naar beneden moeten klappen om alles mee te krijgen. ;) Om met 5 mensen in zo'n auto te rijden is geen enkel probleem, de bagage is vaak meer het grote probleem, vooral als je ooik nog eens ga rondtrekken van hotel naar hotel.
Zorg in ieder geval dat je iemand mee neemt met een beetje ruimtelijk inzicht.
Wij hebben via www.usareisen.de weer een SUV bij Alamo geboekt van 8 mei - 22 mei 2009. Dit aan de hand van de super goede ervaring van afgelopen jaar. Alles prima en netjes geregeld en helemaal inclusief van alles voor een leuke prijs (320 euro).
Even een vraagje over de adressen van Alamo in Miami.
Ik heb al wel het één en ander gegoogeld, maar ik ben bang dat ik dan van Alamo bij het vliegveld het adres van het hoofdkantoor krijg.
Ik heb de auto geboekt (Door ervaringen van het forum) bij USAreisen.de, van hun ook alle gegevens via de mail ontvangen, maar geen adresgegevens om de auto op te halen en af te leveren. Ophaal adres is Miami airport (MIA) , weliswaar een dag na aankomst met een shuttle busje van het hotel en het afleveradres (MIA3).
Weten jullie de straatnamen, zodat we niet bij het verkeerde kantoor staan. ?
Deze lokaties vondt ik voor Miami, gewoon op de Alamo.com site.
Alleen jou codes staan er niet bij, dus even usareisen contacten.
http://img18.imageshack.us/img18/1796/alamiamixh5.jpg