Hallo,
Hoe werkt dat dan precies bij ekit.com?
Krijg je dan geen rekening van het hotel?
Ik wilde eigenlijk een telefoonkaart kopen, maar vanuit je hotelkamer bellen is natuurlijk veel makkelijker.....
Groetjes, Ingrid
Afdrukvoorbeeld
Hallo,
Hoe werkt dat dan precies bij ekit.com?
Krijg je dan geen rekening van het hotel?
Ik wilde eigenlijk een telefoonkaart kopen, maar vanuit je hotelkamer bellen is natuurlijk veel makkelijker.....
Groetjes, Ingrid
Met dit soort calling-cards als ekit betaal je vooraf een bepaald bedrag en bel je in de VS een 1-800-nummer (gratis) van waaruit je automatisch door wordt verbonden naar het nummer waar je heen wilt bellen.
Dat 1-800-nummer is gratis, maar in veel (de meeste) hotels wordt je dan toch iets doorbelast, een soort convenience-fee of zo. Dit kan een eenmalig bedrag per belletje zijn van een paar dubbeltjes, maar soms ook gewoon een bedrag per minuut. Het is daarom znvol om dit goed na te vragen bij de receptie of even op te zoeken in de hotelinformatie op je kamer.
Als je vanuit een telefooncel gebruik maakt van je callingcard is het 1-800-nummer altijd gratis. Voor het activeren van de telefoon heb je meestal wel een quarter nodig, maar die krijg je terug als je de hoorn ophangt.
Wij hebben afgelopen meivakantie in 4 hotels gezeten en nergens werd het doorbelast. Als je via een publieke telefoon belt gaan je minuten/dollars veel sneller. Ik heb getest en het scheelde meer dan de helft.
Klopt je belt een 1-800- nummer en dan werkt het keuze menu vanzelfsprekend
Hoy,
Ik ga morgen eens bellen maar ik heb nu de vraag hoeveel kost dit ongeveer als je met een gsm van hier naar daar belt?
De reden, ik heb steeds belkaarten en dan kan ik ineens voor genoeg tegoed herladen.
Dit om te vermijden dat ineens de verbinding verbroken word als ik niet genoeg centjes meer heb staan.
groetjes, sven
Kan je op de site van je provider vinden.
Reken op zo'n EUR 2 a EUR 2,50 per minuut gemiddeld.
Hoe doen jullie dit dan?
Betalen jullie er ook zoveel voor of ben ik verkeerd?
groetjes, sven
Hoe? Gewoon betalen voor de manier waarop je belt. Mobiel bellen is nu eenmaal duurder dan met een vaste lijn.
Hallo allemaal,
Mijn naam is Peter, en ik ben nieuw op dit forum :grin:
Op 8 juni vertrekken wij naar Florida.
Wie van jullie heeft ervaring met het kopen van prepaid
calling cards om naar Nederland te bellen ?
Welke kaart kan ik het beste kopen, en waar ?
Graag jullie ervaringen.
Welkom Peter/Dodge op dit mooie en zeer informatieve forum. Je vindt er antwoord op bijna al je vragen, ook op die je nu stelt.
Waar? Nou je 1e posting zet je op een discussie, die heet : Bellen vanuit/naar/in Florida. Je posting komt terecht op pagina 22 hiervan. Heb je de 21 voorgaande pagina's al eens bezocht?
P.S. Niet rot bedoeld. We hebben het allemaal moeten leren.
Veel plezier en goede reis.
Knaapje
Ik heb eens gelezen hier ergens dat hier mensen via skype gebeld hebben en ook prepaid...
Waar haal je die prepaid kaarten en hoeveel betalen jullie richting amerika?
Of gaat dit bellen alleen maar naar pc => pc en niet naar vaste lijnen ofzo...
groetjes sven!