Het is nog maar de vraag of dat voor esta wel mag
Afdrukvoorbeeld
Da's verder geen probleem:
Bron: http://www.cbp.gov/xp/cgov/travel/id...otionActof2009Citaat:
Q: How do I pay for my travel authorization?
A: All payment for electronic travel authorization applications must be made by credit card or debit card. The ESTA system currently accepts only the following credit/debit cards: MasterCard, VISA, American Express, and Discover. You may also have a third party, such as a relative or travel agent, pay the associated fees for each application. Your application will not be submitted for processing until all payment information is received.
Wat een fantastisch forum is dit toch!
Wij gaan in april 2011 naar Florida en ik las hier dat je binnenkort moet betalen voor je ESTA en wij zijn Nederlands dus dat willen wij niet hahahahaha
Vrijdag gelijk 2 paspoorten voor mijn kinderen aangevraagd en hopelijk ben ik nog net op tijd met het "gratis" invullen van de ESTA.
Je hebt nog even (< 8 september)
ja fijn eigenlijk he dit forum?
ik ga in november en wilde in september een nieuw paspoort halen en dan in oktober esta aanvragen ofzo, ik denk heb nog wel even.
nu ga ik ook nog deze week paspoort aanvragen zodat ik mooi nog voor de 8e de esta kan aanvragen, want anders kan ik toch mooi betalen
dus ben happy met de info mensen :razz:
groetjes rebecca
Wij hebben hem gisteren ook maar even overnieuw aangevraagd en kunnen weer een jaartje gratis vooruit. Volgend jaar nieuwe paspoorten, dus dan wordt het betalen.
het valt me op dat ik vorig jaar gelijk de toestemmingen kreeg en nu 4x 'aanvraag in behandeling'....(op 4 aanvragen...)
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
nope dit weekend aangevraagd en meteen een bevestiging gehad.
Hoi au3,
Ik heb mijn esta's gister opnieuw aangevraagt voor mij en mijn vriend. Kreeg inderdaad ook 2 keer in behandeling. Toen ik 5 minuten later met mijn nummer inlogde op de status te checken waren ze wel weer allebei goedgekeurd. Dit was ook de eerste keer dat ik dit te zien kreeg normaal altijd meteen goedgekeurd.
Greetz
@Carmen:
dank voor je reactie!
Inderdaad vanmorgen de statussen gecheckt en nu 4x toestemming.
Au3