Wij hebben in maart 2006 een poolvilla van Florint gehuurd. Alles was prima geregeld. Het huis stond wel in de verkoop maar daar hebben we geen last van gehad.
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben in maart 2006 een poolvilla van Florint gehuurd. Alles was prima geregeld. Het huis stond wel in de verkoop maar daar hebben we geen last van gehad.
Ik las dat sommige van jullie wel eens in lake berkley een villa hebben gehuurd. Ik heb er 1 op het oog die is gelegen aan Ainsdale Walk, Lake Berkley. Iemand van jullie daar al eens geweest? Als ik op google maps kijk kan ik nl. niet echt ver inzoomen :???: dus misschien kunnen jullie mij meer vertellen.
Monique
Geen ervaringen met die villa's, maar ik zie dat ze idd via Google Maps/Earth toch wel erg onscherp zijn.
Met Microsoft Virtual Earth is alles wel in goed detail zichtbaar en met name in 'Birds Eye'-mode.
Ik zie 8 villa's staan, kan vanuit 4 verschillende hoeken de villa's bekijken.
Zie http://maps.live.com . Zorg ervoor dat je op '3D' klikt. Je krijgt dan een melding om een applicatie te installeren. Als je dit hebt gedaan en je bent klaar, sluit je browser af en start 'm opnieuw op. Ga weer naar deze site, klik op '3D' en gewoon zoeken naar Florida, klik op 'Hybrid' om duidelijk de wegen te zien.. en dan als je boven het buurtje zit op 'Birds Eye' klikken. Je kan dan inzoomen tot redelijk gedetailleerd niveau, beter dan Google Earth en direct ook gezien vanuit een vliegtuig (of hoe een vogel het dus ziet ;) ). Ook kan je dan met de pijltjes aan de zijkant in het scherm draaien om de villa's vanuit 4 hoeken te zien. Perfect programma, ik heb zo al heel wat locaties vooraf bekeken voor ik naar Florida te gaan.
Ik zie dat het in de buurt zit van de Walmart Supercentre aan de US192.. dus lekker shoppen, 24 uur per dag =D>
Hoe duidelijk wil je het hebben? De algemene voorwaarden staan gewoon op hun website: http://www.americanestates.nl/algemeneinformatie.htm
Overigens is $300 al lang geen EUR 230 meer. Tegenwoordig is het nog maar EUR 193. Zal wel een kwestie zijn van Algemene voorwaarden die al lang niet meer gewijzigd zijn.Citaat:
WAARBORG
Er wordt een waarborgsom geheven van € 230,- per huurperiode. Deze waarborgsom wordt na het verblijf geheel aan u terug betaald, doch eventuele schade aan het huis, inrichting en/of uitrusting (anders dan veroorzaakt door normale slijtage), wordt op deze waarborgsom ingehouden.
Vorig jaar zat ik in de villa met de cirkel eromheen. Perfect. Niet superdeluxe maar wel de ruimte en de mogelijkheden die ik zocht. Bij de cirkel bovenaan kom je de community binnen, via een bewaakte poort. Op de dag van aankomst krijg je een sticker voor op het raam waarop je vertrekdatum staat. Daaraan herkennen ze je de rest van je verblijf.
http://img218.imageshack.us/img218/1726/lakebbu1mv5.jpg
Qua ligging vind ik Lake Berkley ook heel gunstig. Je rijdt zo via de 192 de 535 op en bent snel in Disney. Ook de andere kant op ben je zo via John Young Parkway of Orange Blossom Trail richting Florida Mall, Gatorland en MCO.
En superdichtbij de Walmart, Publix supermarkt, Supertarget, vele restaurants en - belangrijk voor mijn eegaatje - een JoAnn's megastore.
Komende zomer ga ik er weer heen.
Je vult gewoon je creditcard gegevens in... dat hebben ze denk ik zelfs liever dan cash. Bijna overal moet je wel een borg betalen, moet je toch ook als je een auto huurt. En ik neem aan dat je wel een creditcard hebt, zonder cc zou ik niet naar Amerika willen!
Vaak reserveren ze dat gedeelte op je cc, dus je kan dan 300 dollar niet gebruiken.
Hotelbeds niet... zij bewaren alleen je cc nummer en wordt ongeveer 14 dagen na vertrek vernietigd...
Ah ok ;) Ik had een huis wat via Hotelbeds was geregeld... maarja op de Postbank site zie je niet wat gereserveerd is.
Nu zijn we alleen vergeten om uit 1 kastje en uit de vriezer wat eten te halen (ik miste het al op de luchthaven). Ben benieuwd of ze daar nog geld voor vragen via de cc. Voor de rest het huisje keurig netjes achtergelaten. De normale koelkast was dan ook wel leeg, handdoeken netjes opgevouwen. Ik ga er vanuit dat ze er niets vanaf halen....
Ik wacht even de maandelijkse brief af van de creditcard.
Wat je in de koelkast hebt laten staan wordt gewoon door de schoonmaakploeg verwijderd en weggegooid.
Er zijn maar weinig mensen die de gehele koelkast leeghalen hoor.
No problem dus.
We zijn van plan om in de zomer van 2009 een townhouse van Storytime (www.storytimeorlandorental.com ) te huren. Hun condo/townhouses staan op Windsor Hills.
Voor twee weken zouden we EUR 1065 kwijt zijn.
Heeft iemand daar ervaring? Mag je gewoon gebruik maken van de community pool?
Hoe bevield de condo/twonhouse enz enz
Elke info is welkom.
Groet
Gwenda