Dat is echt een opsteker Laredo
Afdrukvoorbeeld
Dat is echt een opsteker Laredo
Ja, dit is ook de eerste keer dat ik daadwerkelijk iets met mijn gespaarde punten kan! Hotel is op Expedia meer dan 500 euro voor onze nachten! Tip voor de mede forummers is dus om de punten die je kunt verdienen bij BA zeker te claimen, al ga je ervan naar een hotel in eigen land! 1 vlucht naar de States is goed voor 1 overnachting in een 4 sterren hotel in NL of BE.
Je zal nog zo lekker slapen:)
Net even gekeken voor het online inchecken bij BA, krijg ik de bekende melding:
"Online Check-in is available between 24 hours and 1 hour before your flight departs (2 hours for flights departing the USA)."
Maar wat wordt nu bedoelt, met het laatste deel : "2 hours for flights departing the USA)."
Is dit nu: 24 uur van te voren tot 2 uur voor een vlucht naar de USA, of.... maar slechts 2 uur van te voren.
Between, dus 24 uur tot 2 uur van tevoren. Daarna kun je enkel nog inchecken aan de balie.
Mijn vlucht is ook gewijzigd, nu heb ik nog maar 1 uur en 10 min overstaptijd op Miami airport (heenweg), ga ik dus niet redden. Morgen maar is met BA bellen, hopen dat ze me niet doorsturen naar supersaver.nl :rolleyes:
Wij hadden ook een vluchtwijziging van BA voor een vlucht naar Orlando. Overstaptijd in Gatwick werd krap, volgens BA lag het binnen de normen. We hebben aangedrongen op een andere oplossing en die wilden ze niet geven. We hebben toen wat zitten zeuren en aangedrongen op een vlucht naar Tampa die een uur later zou vertrekken. Daar zijn ze mee accoord gegaan. Aandringen werkt dus!
Zojuist BA gebeld, verwijzen me uiteraard door naar supersaver.nl... enige wat BA kan doen is een NOG latere vlucht selecteren, dan hebben we een overstaptijd van 5 uur op Miami en dus geen optie voor ons.
Na wat aandringen gaat ze contact opnemen met haar supervisor, die gaat mij zo terugbellen.