Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center
hoi natalie
wij vertekken, denk ik, zo'n 5u van tevoren...gewoon voor de zekerheid..tis denk een uurtje tot 2 u rijden... en dan een plekje vinden.... van te voren wil ik wel uitzoeken waar je kan kijken..
stuur mij anders even een pbtje dan stuur ik je mijn mail waarin wat plekken staan vanwaar je kan kijken..
gr
BB
Met de lancering van de Endevour heeft de Beach Line bijna 4 uur helemaal vastgestaan...
Het stond stil vanaf de St. Johns River helemaal tot aan Merritt Island...
Wordt je niet vrolijk van...
oje.... wat raadt jij aan, Corrus?
ciaooo
BB
Tentje kopen...
Tentje opslaan op Cocoa Beach... (zoals tallozen) :D
Ikzelf ga met dit soort dagen niet eens de Beach Line op...
En als ik iets wil zien ga ik naar m'n nichtje in Titusville... (Vanuit haar achtertuin)
oh...kunnen wij ook niet naar dat nichtje toe ;)
maar ik denk niet dat een tentje gaat werken voor ons ...
dan maar vroeg opstaan ...
Nog andere ideeen?
Ciaooo
BB
Ok,dan weet ik niet of wij de lancering gaan bijwonen,want we zijn dan met 4 volwassenen en 3 kinderen en om dan zolang in de flie te moeten staan:-(
Wij zijn op de eerst geplande lancering van Endeavour (29 april) van Kissimmee naar de Space Coast gereden en geen file gezien, maar....wij zijn ook al om 9.15 uur vertrokken (lancering stond gepland om 3.47pm).
We reden 5 kwartier later langs Port Canaveral, dus het viel alleszins mee!
Het enige dat ontbrak was de shuttle...:(
Pfffft... hehe...
De mensen hebben het hier over 3 uur van te voren...
niet 5 en een half uur...
Nee, om 9:15 was er nog geen file nee... maar daar ging het ook niet om...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
natalie
Ok,dan weet ik niet of wij de lancering gaan bijwonen,want we zijn dan met 4 volwassenen en 3 kinderen en om dan zolang in de flie te moeten staan:-(
Dit is een "once in a lifetime" ervaring. Al moest ik 5 uur voor in de file staan dan zou ik het nog doen.
Wij hebben het geluk mogen proeven om een lancering op 15-7-2009 mee te mogen maken, en ik heb toevallig van het weekend de film nogmaals terug gekeken, maar het kippenvel stond weer op mijn armen.
En vwb de file toen wij er waren viel dit zeer zeker mee.
Wij stonden in Titusville aan het water en het aankomen ging heel rustig(wij kwamen vanuit Jacksonville). Ook na de lancering eigenlijk geen last van file gehad toen wij naar Orlando reden.
Kortom als je de mogelijkheid hebt zou ik zeggen DOEN het is de laatste!!!
Sjon, Bianca en Romy
ja hoor..helemaal mee eens... hoe wij het gaan doen weet ik nog niet maar wij gaan zeker een poging wagen om die kant op te gaan...
Sanibel, jij hebt dus gefilmd?
Ik dacht eraan om fotos te nemen maar ik heb het idee dat die lancering te snel gaat.
Hoe denk jij daarover?
gr
BB