Re: Is alles goed te vinden?
Je kunt ook een navigatiesysteem huren bij de huur van een auto. De kosten hiervoor zijn ongeveer $ 10,00 per dag. In je voorsteltopic las ik dat je 10 dagen gaat dus dan ben je voor $ 100 klaar.
Hallo Lady-M
Ik weet niet wat je reisschema is. Verblijven jullie de gehele vakantie op een lokatie? Ik denk dat je eerst het beste kan kijken wat een dag autohuur kost. Bij verschillende auto verhuurbedrijven kan je een navigatie systeem huren. Let wel eventjes op de kleine letterjes van het contract.
Ik ben erg te spreken over een navigatie systeem. Ik (Wij) hebben een tom tom west europa. Wij hebben via de internetsite van tom tom kaart van de USA met 50% korting (betaalde nu eur 49,95) gekocht. Voor ons viel het huren van een navigatie syteem duurder uit dan deze aanbieding.
Gezien de afstanden in Florida (weet niet welke kustplaats jullie willen bezoeken) zou ik voor een paar dagen een strandhotel boeken en heb je op deze manier meer rust in de trip.
Groetjes,
Susie One
In eerste instantie wilde ik met onze jongste en middelste zoon een dag of tien en daarna mijn man met de oudste zoon, maar dat werd een beetje te duur, dus nu ga ik alleen met onze drie zoons en dan voor 14 dagen. Manlief en ik hebben dit jaar op verschillende tijden onze vakanties, maar zo is er gedurende de hele schoolvakantie altijd iemand bij de kinderen. (en de honden en katten)
Ik heb een offerte opgevraagd bij www.webholiday.nl en bij www.fly2florida.com
De laatste heeft het zo druk, dat het wel 3 weken kan duren voordat ik een offerte krijg. Dan hoeft het voor mij al niet meer en bij webholiday kreeg ik meteen een reactie na het versturen van een bericht. Ik heb een offerte gekregen voor een verblijf in een townhouse gedurende de hele periode, dus om nou weer ergens anders neer te strijken, dat is niet zo praktisch, of ik moet alles helemaal zelf gaan regelen. Ik moet al best veel uitzoeken, zoals medicijnen, paspoorten, verzekeringen, tickets voor welke parken enz. enz.
Misschien moet ik inderdaad maar zo'n ding huren dan. Lijkt me toch wel handig en geeft me een veilig gevoel zo in mijn eentje met 3 kinderen in de auto voor als ik 'in the middle of nowhere' terechtkom :razz:
Strand is altijd goed te vinden: gewoon oost- of westwaarts blijven rijden tot je het water raakt!
Alle gekheid op een stickje: de bewegwijzering in Florida is gewoon goed. Als je op een kaart vantevoren uitzoekt welke kant je op wilt zul je het allemaal wel vinden. Dat is dan ook belangrijk: voorbereiding!! Als je weet bij welke plek of aan welke weg iets ligt hoef je meestal niet te zoeken, want het wordt goed aangegeven.
Weet niet zeker of deze voor jouw navi geschikt is maar kost maar 70 dollar.
http://www.tigergps.com/garmintoposd...hannelid=BIZRA
Hotels reis Florida: Miami - Miam: hotelervaringen gevraagd
De eerste stappen voor onze reis naar Florida zijn gezet.
We opteren voor de eerste keer toch voor een pakketreis, dus stelt het reisbureau ons volgende hotels voor (nog niet geboekt) aan de hand van ons reisschema dat we voorstelden
Iemand ervaringen met één van volgende hotels?
--> Miami: Ocean Five hotel (2 nachten)
--> Key west: Doubletree grand key resort (1 nacht)
--> Key Largo: Marnina del mar resort*** (1 nacht)
--> Fort Myers: Hol. inn beach (1 nacht)
--> Tampa: Clarion hotel- conference center *** (1 nacht)
--> Orlando: B.W. Movieland *** (4 nachten)
--> Cocao beach: hol. inn (1 nacht)
--> Fort Lauderdale: The lauderdale beachside hotel **
--> Miami: Kent hotel (2 nachten)
We hebben nog niks geboekt, dus ik veronderstel dat we op bepaalde plaatsen indien nodig wel een ander hotel kunnen krijgen?
Re: Hotels reis Florida: Miami - Miam: hotelervaringen gevraagd
Hotel in Tampa (Clarion) hebben wij vorig jaar ook geslapen. Prima hotel, niks mis mee.
Ligt 5 minuten rijden van Busch Gardens.
Over Movieland Orlando is al veel geschreven in dit topic: Overzicht hotelervaringen