Bedankt voor de snelle reactie Ebelix! Helaas zijn wij gebonden aan schoolvakanties :(. We hebben een dochter op het voortgezet onderwijs en een zoon op de basisschool dus ik vrees dat het lekker prijzig gaat worden....
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor de snelle reactie Ebelix! Helaas zijn wij gebonden aan schoolvakanties :(. We hebben een dochter op het voortgezet onderwijs en een zoon op de basisschool dus ik vrees dat het lekker prijzig gaat worden....
Hier op het forum is de app onthefly al genoemd. Ik heb deze nu ook op mijn Iphone staan. Het werkt hetzelfde als Kayak. Je geeft een route in hij komt met de laagste prijzen op het moment dat je kijkt. Wellicht kan je daar nog goede prijzen mee scoren.
Brussel - Tampa 987 euro, 1 overstap met Brussels Airlines, goedkoper kan ik momenteel niet vinden....
Hallo,
We zouden in December kerst & nieuwjaar vieren ,maar op heden liggen de tickets op ongeveer 830 € bij Connections . Zouden we nog even wachten of niet ?
Ligt er een beetje aan hoe flexibel je bent, dagje eerder later vertrekken kan je veel opleveren/schelen. Misschien kan je een datum heen- terug doorgeven met vliegroute wil best even met je meezoeken.
Voor degene die last minute weg kan, nu bij Arkefly tickets naar Orlando Sanford. Diverse data in september en oktober 2013 vanaf €379. check arkefly.nl
Geboekt bij: Delta
d.d.: 29-08-2013
Periode/data: 17-10-2013, terug 03-11-2013
Route: Amsterdam -Tampa (via Detroit), Tampa (via Atlanta) - Amsterdam
Maatschappij: Delta
Klasse : economy
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 996 euro
De terugvlucht hebben we economy comfort bijgeboekt voor 67 euro pp
Geboekt bij: Arke
d.d.: 20 Augustus 2013
Periode : 11-11-2013 t/m 25-11-2013