Vul bij boekingscode allemaal nullen in je krijgt evengoed antwoord.
Voor een plaats bij de nooduitgang dien je minimaal 16 jaar oud te zijn.
De standaard beenruimte in economyclasse van de diverse airlines zijn 76-78 cm.
Afdrukvoorbeeld
Vul bij boekingscode allemaal nullen in je krijgt evengoed antwoord.
Voor een plaats bij de nooduitgang dien je minimaal 16 jaar oud te zijn.
De standaard beenruimte in economyclasse van de diverse airlines zijn 76-78 cm.
Thnx voor het antwoord. De 000000 gaan we even proberen.
Wel een beetje flauw dat er nog 50 euro per ticket bij komt om een stoel te reserveren (kosten die je bij andere maatschapijen vaak niet hebt). Ik wacht dus nog even !
- volgens mij kost het 24,95 per ticket om een stoel te reserveren
Enkele reis Ietie, met de terugreis erbij komt het dan op 49,90 euro (wat ik voor het gemak maar even heb afgerond naar 50 euro ;D )
@Iris02: ik weet niet met hoeveel personen je gaat boeken maar je kunt een topbonus-servicekaart aangeschaffen voor €119. Daarmee kun je de stoelen wel gratis reserveren en ook nog extra bagage meenemen.
Zie voor meer info dit lijntje: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-Berlin/page33
edit: heb kaart inmiddels zelf ook aangeschaft em. ga dit weekend waarschijnlijk de tickets boeken voor juli/augustus.
Als aanvulling op bovenstaande: weet niet of er limiet zit aan de extra's m.b.t. stoelreservering. Ik denk het niet, als tickets maar tegelijktijd worden geboekt.
Ik Heb de kaart ook maar je kunt maar voor max. 2 volwassene boeken de rest van het gezelschap boven de 12 jaar moet gewoon betalen voor een stoel reservering.
Dit geld voor zowel de heen als de terug weg.
Ga je met vier personen en heb je 1 kaart dan betaal je dus nog 100,- boven op de aanschaf van je kaart van 119,-
Wij zijn met 5 personen (2 volwassenen en 3 tieners), dus dan ben ik met een topbonus-service kaart duurder uit. Vandaag is er een actie bij Tix waarmee je bij Air Berlin 25 euro korting per ticket krijg, ik ga daar ook maar eens kijken :D Wij zijn dit jaar erg gebonden aan de periode waarin we gaan (laat vakantie hier in het Zuiden en een kind dat gaat volgend jaar gaat studeren, dus we moeten rekening houden met introductieweken die vaak al half augustus beginnen).
Of gewoon geen stoelen reserveren en zien waar je terechtkomt. Bij elkaar kommje zowiezo wel.
Je kan 24 uur van te voren inchecken en dan stoelen reserveren. Wij hebben dat afgelopen zomer gedaan en er was ruime keuze uit zitplaatsen op zowel heen als terugweg.