Ik sluit mij voorledig aan
Van deze discussie wordt ik ook moe
Nog 9 dagen en dan op vakantie voor 3 week.
En ja hoor met Arke Fly
Afdrukvoorbeeld
Ik sluit mij voorledig aan
Van deze discussie wordt ik ook moe
Nog 9 dagen en dan op vakantie voor 3 week.
En ja hoor met Arke Fly
Johan en Wilma, hele fijne vakantie gewenst en een goede vlucht ;-):D
Wij gaan over 7 dagen voor 3½ week, lekker hè? Wie weet zien we elkaar.
Fijne vakantie Johan&Wilma! Ik ga over 33 dagen, ook met Arkefly, en heb er zin in :-D
Volgens mij wordt niemand "gedwongen" om met welke maatschappij dan ook te vliegen. Als het niet gaat zoals je het voor ogen had; take your losses and move on.
We zijn allemaal volwassen mensen en maken onze eigen beslissingen. We kiezen zelf met welke maatschappij we willen vliegen en wat we hiervoor willen betalen. Prijzen zijn via internetboekingen duidelijk zichtbaar. Als de prijs je niet aanstaat, dan heb je de keuze om niet te boeken.
Zonde van al die negatieve energie om je zo druk te maken over een voldongen feit. Gewoon genieten van de voorpret en je a.s. vakantie. Komt vast goed :D
Nou, je hebt helemaal gelijk Iris! Wij vlogen een aantal jaar geleden met United richting San Francisco met overstap in Chicago. Ik vond dat behoorlijk stressen om de aansluiting te halen (wat niet gelukt is). Wij kiezen dus nu bewust voor Arkefly. Zo heeft iedereen zijn eigen redenen om voor een bepaalde maatschappij te kiezen.
hallo
weten jullie dat arke fly niet rechtstreeks op Orlando vliegt?
ze hebben een stopover in Miami.
Let maar op de VLIEGUREN die zijn langer en we hebben het via mail gevraagd bij Arke fly
@Goofy-maniac: Op de heenreis vliegen ze wel degelijk rechtstreeks naar Orlando Sanford, op de terug weg heb je een stop over in Miami. Dit staat ook gewoon in de papieren. Bij mij inieder geval, dat ik alleen op de terugweg een stop heb in Miami. Staat overigens ook gewoon op de site van arkefly. Ze vliegen Amsterdam - Orlando Sanford - Miami.
Edit: Even ter aanvulling. Dus bij je terugweg als je opstapt in Orlando is het: Orlando Sanford - Miami - Amsterdam. Het vliegtuig maakt dus eigenlijk een rondje.
Mijn man en ik vliegen maandag naar Miami. Is de stop in Orlando hetzelfde als anders (bijv. Dominicaanse Republiek), ene keer mogen we blijven zitten, andere keer mogen we even "winkelen"?
Verder hoop ik dat de vlucht voorspoedig verloopt. Moet zeggen dat wij ongeveer 10 keer met Arkefly hebben gevlogen en heel weinig problemen hebben gehad.
Even vier dagen Fort Lauderdale en dan met de 'Noordam" een rondje varen.