Heeft iemand wel eens zo een Quinceañera Package - $600.00 gedaan?
En was het het geld waard?
Afdrukvoorbeeld
Heeft iemand wel eens zo een Quinceañera Package - $600.00 gedaan?
En was het het geld waard?
Lees net dat de entree er niet bijzit. 'Discovery Cove admission is required for each guest and is not included in the quinceañera package'
vandaag naar discovery cove geweest. Behalve dat het weer wat tegen zat ( aan een stuk regen vanaf half 2 ) vond ik het geweldig. Dat grand reef is echt een belevenis. Hoe krijgen ze het voor elkaar om de wateromstandigheden zo te houden dat al die vissen/roggen(giga!!)/koraal het naar hun zin hebben!? Ik heb altijd begrepen dat het houden van een zout-water aquarium niet gemakkelijk is.... Ook de dolphin swim was een belevenis. Verder vond ik alles behoorlijk goed verzorgd. Eten, drinken, handdoeken ( steeds maar weer nieuwe, droge! ), snorkelmateriaal, zonnebrandcreme, douches en omkleedruimtes. Het was TOP!
tja, vooraf twijfelen vele mensen omwille vd prijs. Nadien zijn ze allemaal blij dat ze toch doorgezet hebben. Want het is en blijft een unieke belevenis, een topdag!!!!!
Maar als je bekijkt wat allemaal in die prijs is inbegrepen dan valt het reuze mee en zéér de moeite waard.
Hoi,
Wij zijn 31 aug naar discovery cove geweest. Lang getwijfeld of we wel of niet zouden gaan. Ik had geen idee of het zoveel geld waard was.
Mijn advies is DOEN. Wat een geweldige dag. We gingen pas om 16.30 zwemmen met de dolfijnen en zijn niet van die zonaanbidders. Ik had het vermoeden dat het een lange dag zou worden maar niets was minder waar. Wat een topdag en hij was eigenlijk nog tekort.
Het is niet goedkoop maar alles is inbrgrepen en alles is verzorgd. Het sfeertje is super.
Mirjam
Hallo,
Wij gaan in oktober naar Florida. Willen ook graag zwemmen met de dolfijnen.
Wij gaan met 2 volwassen en 2 kinderen. Nu is ons idee om per 2 te gaan zwemmen zodat we zelf foto's kunnen maken. Heeft iemand anders dit ook gedaan? En is dit uberhaupt mogelijk. Alle tips zijn welkom
gr, Bjørn en Anja
Dat zal best mogelijk zijn.
Je laat je gewoon in 2 verschillende groepen inplannen op verschillende tijdstippen.
Wel jammer hoor want de foto's worden nooit zo mooi als die van de CC fotografen. Zij staan in het water en maken echt hele mooie foto's.
bedankt voor je bericht. Inderdaad jammer. Zijn nog aan het bekijken wat we doen. Heb je toevallig nog een promocode of een voordelige site tip voor ons. Wie weet scheelt het toch en kunnen we toch foto's laten maken.
Helaas, ik heb geen promocodes.