Als het bij FTI wel kan dan moet het bij USAReisen ook mogelijk zijn. Je krijgt uiteindelijk een Voucher van FTI nadat je geboekt hebt. Misschien even een mailtje sturen naar USAReisen.de...
Afdrukvoorbeeld
Als het bij FTI wel kan dan moet het bij USAReisen ook mogelijk zijn. Je krijgt uiteindelijk een Voucher van FTI nadat je geboekt hebt. Misschien even een mailtje sturen naar USAReisen.de...
Je bedoelt Dolphin; daar zit een Alamo balie in de lobby. Wij gebruiken die al jaren en het is eenvoudiger te bereiken dan het car care centre. (Neem de bus naar Studios en dan een boot naar Dolphin bijvoorbeeld.)
Ja ik bedoelde Swan :-)
Dat is ook wel leuk, de boot nemen. Dat hoef je niet extra te betalen dan neem ik aan?
Hoi Teleton,
Bedankt voor je reactie, dat van de benzine had ik gelezen, gaan we regelen.
En dat van het eigenrisico ga ik nogmaals navragen, ik had al z'n vermoeden dat de medewerkers op provisie, dus een gewaarschuwd mens tel voor 2.
We gaan met op reis met 4 volwassenen, 2 "oudjes" twee kids van 20/22.
Mijn man rijd graag, dus die eer laten we aan hem over.
Zouden jullie een grotere auto adviseren??
We gaan uiteraard wel wat rond toeren maar hebben het idee max 3 uur per keer in de auto te zitten?!
En wat de prijs betreft, ik heb inderdaad z'n parket.
4 volwassenen,4 kamer villa met zwembad,vlucht,auto = 2751,89 euro voor 9 nachten. Toch redelijk dacht ik........
Maar eerlijk gezegd heb ik jullie site pas na boeking ontdekt,
anders had ik misschien wel alles los geboekt, maar we gaan eerst maar eens kijken hoe dit uitpakt.....nog 2 1/2 week!!!
Gr.Jacqueline
Hallo Jaqueline, ik vind de auto (middel, zei je) wel wat aan de krappe kant voor 4 volwassenen met bagage.
Een midsize SUV, of nog beter een Standard SUV zou wat meer op z'n plaats zijn.
Gezien het pakket dat jullie hebben genomen, zou ik nu maar niets meer wijzigen. Reken er op dat, als je de auto ophaalt, waarschijnlijk druk uitgeoefend wordt om een upgrade te nemen.
Ook dat zou ik in eerste instantie niet doen, met een beetje geluk past het allemaal toch. Jullie gaan maar 9 dagen, dan neem je toch niet allemaal een hele grote koffer mee, toch? Met een beetje pech krijg je een auto in de catgorie Ford Focus, maar voor hetzelfde geld staat er een Chevrolet HHR. Eerst alles afwijzen, niet upgraden en auto afgetankt inleveren. Passen jullie er niet in, dan kan je altijd nog teruggaan en om een upgrade vragen. Volgende reis gelijk een SUV huren, volg de preisanweisungen op dit Forum;-)
Bij aankomst in Orlando worden jullie overigens gratis en voor niets geinfecteerd met het verschrikkelijke Floridavirus. Blijf dus vooral lid van het Forum dan kan je voor een volgend bezoek, zeker als je weer in het laagseizoen gaat, wellicht nog goedkoper en iig nog beter voorbereid op reis!
Gaan jullie themaparken bezoeken? Kijk ook even op het handige overzicht voor de tickets voor Disney. Voor Universal, Seaworld, Busch Gardens, Discovery Cove of Aquatica kan je het best e-tickets bestellen. Esta niet vergeten en dan kunnen jullie heerlijk op vakantie, have fun!
Dank jullie wel, voor alle goede raad!!
Gaan er zeker iets mee doen.
En ik laat jullie weten of het virus is overgekomen.
Gr.Jacqueline
wij zijn met ze vieren en hebben een Autotype: full size 4d
is dat goed te doen of niet de kindern zijn 4 en 6 groetjes donny
Ja hoor. Maar let op dat de sedans (auto met kofferbak) in de VS soms beperkte kofferruimte hebben. Neem dan ook niet teveel koffers mee, reistassen laten zich beter "plooien" in een beperktere ruimte.
Waarschijnlijk zullen ze aan de balie van de verhuurder wel gaan zeggen dat het nooit gaat passen in die auto en dat je een (relatief dure) upgrade moet nemen, maar als je gekozen hebt voor de fullsize zou ik daar gewoon aan vast houden.
Wij (2 volw+1 kind) nemen de laatste jaren liever een SUV (midsize, Equinoxe), omdat die een wat ruimere bagageruimte heeft waarin de koffers gewoon rechtop kunnen staan. Vorbeeldauto's: Toyota RAV4, Saturn Vue, Chevrolet Equinoxe.
Mocht je toch twijfelen en liever een SUV dan een fullsize hebben, zorg dan dat je e.e.a. hier al regelt, da's stukken goedkoper dan in de VS aan de verhuurbalie.