Bedankt voor de info Gwenda... is toch weer een meevaller :)
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor de info Gwenda... is toch weer een meevaller :)
E dit stond nu officieel op ReisRevue...
United ziet af van betaalde maaltijden
03 SEP 2008
http://www.reisrevue.nl/media/uploads/united.jpg
Het plan van United Airlines om op transatlantische routes geld te vragen voor maaltijden is wegens negatieve reacties van klanten naar de prullenbak verwezen.
Half augustus lekte een interne memo uit, waaruit bleek dat United op vluchten van Washington naar Europa, waaronder Amsterdam, kosten in rekening wilde brengen voor een maaltijd. ‘Dat werd niet goed ontvangen door de klanten,' zegt Rudy Horn van United.
'We hebben de afgelopen tijd flink geïnvesteerd in onze Business en First Class. Dan is het natuurlijk vreemd om dan in Economy geen full service meer te bieden.'
Luchtvaartnieuws komt met het volgende bericht.
CHICAGO - United Airlines blijft toch gratis maaltijden verstrekken op alle transatlantische vluchten van Europa naar Washington. Het plan om passagiers vanaf 1 oktober negen dollar te laten betalen voor een salade of een sandwich is daarmee van de baan. Dat heeft de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij woensdag (3 september) bekend gemaakt.
"Onze klanten hebben ons nadrukkelijk gemeld veel waarde te hechten aan een warme maaltijd tijdens de vlucht", aldus Robin Urbanski, woordvoerster van United. De plannen om de gratis warme maaltijd te vervangen voor een broodje van negen dollar viel bij de vaste klanten van de maatschappij niet in goede aarde.
Wel is United Airlines nog steeds van plan op 1 oktober te starten met een test waarbij klanten in de business class tijdens binnenlandse vluchten - afhankelijk van de duur van de vlucht en vertrektijd - verse broodjes, salades of een snackbox aan te bieden in plaats van een warme maaltijd. "De resultaten van deze test zullen aan het eind van het jaar worden geëvalueerd. Naar aanleiding van de resultaten zullen nieuwe plannen verder worden ontwikkeld", aldus de maatschappij.
Nou, storm in een glas water dus :)
Eind goed, al goed.
Heb je het ooit zo zout gegeten............?#-o#-o
Ik heb mijn buik vol van dit verhaal.....](*,):roll::-\"
Aaaaaaaaaah, IK ben ZO blij dat we toch weer van die culinaire hoogstandjes kunnen gaan genieten. Ik zie er zooooooo(niet) naar uit.
sja, en ik ben opgevoed van : Bordje leeg eten.............#-o
Ach, het heeft ons toch mooi 57 berichten bezig gehouden ;-)
Ik heb er honger van gekregen, ik ga een happie eten (geen pasta, wel chicken :-) )
58: Meteen maar een tip! Als je airline de mogelijkheid biedt, bestel dan een bijzondere maaltijd. Ik heb dit jaar voor ons een kindermaaltijd en twee low-fat maaltijden besteld. Je krijgt dan het eten als eerste (geen gezeur als dechicken op is en je alleen maar paaaasta kunt eten) en het was ook wel lekkerder. Wij kregen gestoomde zalm als maaltijd, en fruit of een slaatje als snack. Bijzonder.