Re: Telefoneren in/vanuit Florida
Nou ja daar hoeven we ook verder geen ruzie over te maken nietwaar :razz:.
Jij gebruikt gewoon 0031 in het buitenland en wij houden het op het gewone binnenlandse nummer.
Even goeie vrienden maar aangezien we 85% van onze tijd in het buitenland verblijven en dagelijks gebruik maken van de verbindingen vond ik het wel even vermeldenswaard.
Tjonge... Ik maak helemaal geen ruzie... Maar LEES nu alsjeblieft even.... niet 0031... maar +31 da's heel wat anders... Bij een mobiel wordt + gezien als het internationale toegangsnummer, wat overigens nog steeds bestaat... 0031 zal in het buitenland niet werken... de 00 werkt uitsluitend wanneer je in Nederland bent en vanuit Nederland belt....
Verder vind ik het zeer indrukwekkend dat je vaak in het buitenland verblijft... Maar ik kan je verzekeren dat je niet alleen maar gewoon het lokale nummer belt...
Ik zit slechts 40% van de tijd in de US... en al telefoonnummers hebben + als prefix... Zowel in mijn Nederlandse als mijn US cell phone...
Nou indrukwekkend is dat niet hoor het is gewoon werk voor de dagelijkse boterhammetjes :smile:
En nogmaals Als ik met mijn KPN abbo IN Belgie ben moet ik als ik naar Nederland bel het gewone Nederlandse nummer bellen. Niks geen sterretjes en 00 of wat dan ook.
Als ik dan vijf minuten later een nummer in Antwerpen wil bellen,terwijl we IN ANTWERPEN zijn moet ik 0033 3 enz. intoetsen.
Ik kan er ook niks aan doen misschien zijn onze toestellen wel behekst of bad carma.
Overigens moet ik met mijn Amerikaanse cell phone wel * 31 bellen.
To each his own nietwaar?
Zo nu gaan we lekker even de Riverwalk lopen in Tampa. De ergste hitte is weg en even de benen strekken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Zelfs op m'n US cell phone werkt +31 enz...
Correct! Ik denk dat het alleen niet werkt als je abonnement geen internationale gesprekken toestaat. Dat is overigens volgens mij met Amerikaanse providers veel gangbaarder dan met Nederlandse providers.
Telefoonkaart aanschaffen
hoi, ik vertrek woensdag naar FLA, ik wil opt het nippertje nog een telefoonkaart bestellen, maar is online nog een optie, sturen ze die dan nog op of is het een fictief nummer met een pincode die ik dan per e-mail ontvang? kan het niet terugvinden op de site en het is nieuw voor mij. Of kan ik beter er een kopen als ik er ben? maakt het nog uit bij wie, discountcards of cloncom?
:???:
Re: telefoonkaart aanschaffen
Je kunt bij de Walmart een telefoonkaart kopen.
Ze hangen bij de kassa's daar heb je een rek met allerlei kadokaarten, en daar hangen ook telefoonkaarten.
ik had er 1 van $10, daar kan je een uur mee naar nederland bellen.
Fijne vakantie!
Re: telefoonkaart aanschaffen
hoi hannie, super zo snel al een antwoord, thnkx, dan hoef ik nu niet zo moeilijk te doen dus, maakt het nog uit welke kaart niet wat bedrag betreft maar qua type?
Re: Bellen vanuit/naar/in Florida
Ik heb mijn telefoonkaart er ff bijgepakt.
Er staat op: AT&T Woldwide prepaid phone card.
Wij hebben vorige maand een account geopend bij www.ekit.com daar hebben we voor 20 dollar tegoed opgezet en daar konden we vanaf (vaste) lijnen 2,5 uur voor bellen vanuit Florida naar Nederland.
Niet bellen vanuit een publieke telefooncel maar gewoon vanaf je hotelkamer.
Echt een aanrader. www.ekit.com . Als je bij American Vacations boekt zit het bij je reis papieren.
thnkx again, ik ga zeker even kijken bij www.ekit.com