Bedankt voor je reatie Pieter ...
Heb je verder een positieve ervaring met AE? Is de villa goed bevallen? Is het zowiezo één van de villa's die te zien is op de foto's of zijn er nog veel meer?
Groetjes Liesken
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor je reatie Pieter ...
Heb je verder een positieve ervaring met AE? Is de villa goed bevallen? Is het zowiezo één van de villa's die te zien is op de foto's of zijn er nog veel meer?
Groetjes Liesken
Hallo,
Wij willen een villa huren in Cumbrian Lakes via www.orlandovilla-rental.com. Heeft iemand ervaring met het huren via orlandovilla.rental? Ben bezig de "terms & conditions" door te nemen in het engels, hmmmm. Zijn er forumers die al eerder in deze community een villa hebben gehuurd en hoe is dit bevallen qua ligging e.d.? De villa beschikt over een "SouthEast facing pool", betekent dit dat we de hele dag zon hebben?
Er gaat wel veel tijd in zitten, het zoeken naar een geschikte villa. Wij willen het liefst via een particulier huren, dan weet je iig geval wat je krijgt.
Greetz,
Faith1
Ik heb bij Ae nog nooit een slechte villa gehad. Wij hebben dit jaar voor de vierde keer een villa gehuurd bij AE.
Succes.
Wij hebben ooit twee keer een villa daar gehuurd. De eerste keer was het zwembad in aanbouw. De tweede keer kregen wij plastic armbandjes voor het zwembad. Wij vonden het erg druk. Waren blij dat we logeerde in een villa met eigen zwembad. We werden zot van al die schreeuwende Engelse, maar dat was in Juli/Augustus.
Wij hebben deze villa gehuurd. En ik ben kieskeurig! Ben twee maanden bezig geweest!
http://www.florida-holiday.info/
Niet doen, duizelen is niet handig, gewoon rustig in en uit blijven ademen, in de loop der tijd ga je het steeds beter begrijpen en dan wordt het mss ooit nog eens helemaal normaal.
Vanuit een villa kun je prima een dagtrip maken naar Cape Canaveral, het is een kleine 1.5 uur rijden.
Zoals hierboven al gezegd kun je prima 1 van de organistaties gebruiken om alleen een villa te huren.
Het kan ook via particulieren, maar doe dit dan wel via een verhuursite en niet zomaar via ebay.
Bij de bovengenoemde organistaties krijg je niet altijd van te voren te horen waar je komt te zitten in een villa, het is dus niet zo dat je kunt uitkiezen, dat doen zij voor je.
Maar alles is dichtbij winkels en restaurantjes en Disney.
De 192 is 1 hele lange weg met daaraan allerlei outlets, restaurantjes, winkels, supermarkten, drogisterijen enz enz en natuurlijk ook een ingang voor Disney.
Iedereen heeft zo zijn of haar eigen voorkeur voor waar de villa moet zijn.
suc 6.
Ik vond het zo leuk om zelf mijn villa uit te zoeken. Ik heb op meerdere sites gekeken en er staan er wel 25 in mijn favorietenlijstje. Hier de mooiste/ meest bijzondere:
http://www.formosagardensvilla.com/
vond ik ook heel mooi en ruim ..........
en deze geweldig voor kinderen: http://www.themagicorlandorental.com/palace.html (deze villa staat op een resort wat ook nog eens een schitterend zwembad heeft.) Deze villa ligt echt 5 minuten bij de parken vandaan. Ik vond hem geweldig voor mijn kinderen en heel anders dan alle andere villa's die ik tegen kwam maar helaas hij zat al vol.
http://villasatformosagardens.com/ zeer luxe villa's voor een redelijke prijs. De meeste villa's die er zo uit zien zijn een stuk duurder (en ik heb er zeker 300 bekeken online).
Alle villa's vind ik vooral opvallen qua styling en inrichting. ik vind de villa's die ik bekeken heb allemaal erg "hetzelfde". Deze villa's vielen toch op door extra's of styling.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi, wij hebben geboekt bij particulieren. Kijk maar op www.sunnyfloridavilla.nl Dit is zeer goed bevallen, met prive zwembad en zeer goed ingericht huis, ook wat servies en keukengerei betreft. Hebben ook goede informatie gegeven omtrent tickets en autohuur. En ong. 15 min. vanaf de Disney parken.
Na de succesvolle hulp bij het vinden van een villa bij Orlando, zou ik graag jullie mening horen over ons verblijf aan de Gulf Coast.
We hebben 10 dagen om van Miami naar Orlando te reizen. Doel is een tussenstop bij Everglades en daarna naar de kust. Met onze kleine kinderen willen we zo min mogelijk rijden naar 'uitstapjes' (strand, dierentuin ed) en zoeken we bij voorkeur een villa.
Ik krijg echter niet zo'n goed beeld van de villa's. in die regio. Het idee is bijv. 5 dagen wat zuidelijker Frt Myers (evt Napels) en 5 dagen bij Clearwater of St Petersburg.
Iemand tips voor een leuke villa (of hotel met extra slaapkamer) rondom beide gebieden?
Heeft iemand ervaring met de pool villa's van Florint.
Wij zijn erg benieuwd of het wat is.#-o
Moeten wij voor de meivakantie poolverwarming boeken? Wij hopen er op dat het warm genoeg zal zijn.....