Vorig jaar hebben we alle disney parken gedaan en dit jaar willen we Universal en Islands of Adventure doen. We zijn echter geen achtbaan freaks en ook hoge en harde attracties zijn aan ons niet besteed. Heeft het dan nut om naar Islands of adventure te gaan? Of heeft dit park genoeg andere attracties waar we ons mee kunnen vermaken? De kinderen zijn 11 en 13 jaar.
groetjes Monique
08-03-09, 08:12
Michael66
Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Tja, ik vind het zeker de moeite waard. Maar da's maar een mening.
De naam van het park zegt het eigenlijk al: Islands of Adventure. En voor Amerikaanse begrippen is avontuur vooral hard, snel, hoog, flitsend, spectaculair. En nat, erg nat.
Je kunt zelf heel; goed een beeld krijgen van het park en de attracties via youtube. Zoek de namen van de attracties op op de kaart van het park (http://www.universalorlando.com/amus...nture/map.html en type die namen op youtube in. Fillempje!!!!!
Bijvoorbeeld deze:
08-03-09, 10:28
disney fan
Island of Adventure bestaat bijna alleen maar uit "heftige" en wat mij betreft "enge" attracties.
Mijn man vind ze geweldig dus we gaan er wel af en toe heen maar ik zou het je dus afraden als je niet van harde en hoge attracties houdt.
Het Universal park daarin tegen is geweldig.
Veel leuke attracties.
Ik ben zelf een enorme Disney fan maar zelfs ik moet toegeven Universal is echt heel leuk.
08-03-09, 10:44
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
En nat, erg nat.
Maar wel leuk hoor, Monique! Verder helemaal eens met het advies van Michael, ik zou er aan toe willen voegen dat je het eigenlijk gewoon een keer moet proberen. Bedenk daarbij dat een 2-parkticket 5 dollar meer kost dan een 1-parkticket als je tenminste een 7-daags e-ticket koopt.
Kies je voor een 1 daags ticket, dan ben je 12 dollar meer kwijt voor het tweede park. Alle ticketprijzen voor Universal vind je hier, veel plezier!
zowel qua geld als mogelijk heden.
Het liefst willen we een dag of 3 naar de parken van universal en mischien wel een vierde. Ik, mischien lees ik het niet goed, kan niet helemaal het verschil vinden. Behoudens dan de prijs. Ik vind het zonde om meer te kopen dan ik nodig heb of dat ik beperkt wordt in mijn mogelijk heden.
alvast bedankt voor de moeite....
08-04-09, 23:09
derrobbie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chester2203
2 parks 2 days en 2 park unlimited en wat voor ons de beste is
met de eerste heb je 2 dagen toegang tot beide parken. Met de tweede 7 dagen.
De tweede lijkt me dus voor jou de beste oplossing. Je krijgt voor $5,- 5 dagen extra toegang tot beide parken
Verder geen verschil volgens mij.
09-04-09, 06:56
Syllvia
Overgenomen van een ander forum, maar dacht zet het hier toch maar neer, voordat mensen jaarkaarten e.d. kopen, en er uiteindelijk misschien niets aan hebben ?
Als Universal Orlando zijn huidige leningen niet kan herfinancieren in de komende maanden dreigt er volgend jaar een financiele ramp bij Universal Orlando. Ook zit er mogelijk nog een claim van filmer Steven Spielberg aan te komen. Dan zou de ramp volledig. Een ingewikkeld verhaal uit de Orlando Sentinel, waarbij 1 ding duidelijk is: het ziet er niet best uit. http://www.orlandosentinel.com/business/orl-bk-universal-orlando-finances-040709,0,2569937.story
09-04-09, 10:09
derrobbie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sylly
... dreigt er volgend jaar een financiele ramp bij Universal Orlando.
Ben ik blij dat wij daar al 17 & 18 mei zijn. \\:D/
Verder blijft zo'n bericht natuurlijk wel triest.
Volgens mij was het bij Busch Gardens ook al niet meer helemaal in orde.:(
09-04-09, 11:12
Micktomar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chester2203
Het liefst willen we een dag of 3 naar de parken van universal en mischien wel een vierde. Ik, mischien lees ik het niet goed, kan niet helemaal het verschil vinden. Behoudens dan de prijs. Ik vind het zonde om meer te kopen dan ik nodig heb of dat ik beperkt wordt in mijn mogelijk heden.
alvast bedankt voor de moeite....
Ik heb een 2 park bonus ticket gekocht via www.orlando-ticket-deals.co.uk.
Deze is 14 dagen geldig, en gaat in op de eerste dag van gebruik.
Kost voor volwassenen 82 pond en voor kinderen (3-9) 75 pond.
Zo heb je dan 14 dagen de tijd om de parken op je gemak onbeperkt te bezoeken.
Ik zit nu ook te kijken voor tickets voor beide parken, we willen 1 park per dag bezoeken, ik neem dan aan dat het 3e venster voor ons opgaat, toch? (kan je hiermee ook de Citywalk bezoeken of is deze altijd "gratis"?)
En bestaan er ook flextickets voor deze 3 parken:
- Universal Studios
- Universal Studios Island of Adventure
- en Seaworld?
Want we willen deze 3 (bovengenoemde) parken bezoeken en 1 park per dag bezoeken, weet iemand of er hiervoor flextickets bestaan?
Of is het beter het 3e venter (hierboven) van $94.99 te nemen voor de Universal parken en een aparte ticket te kopen voor Seawold?