Re: Boeken via american vacations of usafunvacations
Hoi hoi,
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met AE en met AV, maar je kunt er van uit gaan dat alle aanbieders die op het forum besproken worden goede bedrijven zijn om bij te boeken. Het is denk ik gewoon een kwestie van voorkeur ofwel boeken bij diegene die de mooiste aanbieding doet/heeft.
Groetjes,
Pieter
Voor ons wordt het de eerste keer florida en wij hebben geboekt bij USA Fun Vacantions. Voor ons het goedkoopst in vergelijking met andere aanbieders en we werden/worden zeer goed geholpen bij het uitzoeken van de vakantie zoals wij die in gedachte hadden.
Dit is voor ons ook de eerste vakantie (2008) naar Florida (zelf al wel alleen geweest). We hebben na het opvragen van enkele offertes gekozen voor AV. Rede was de prijs en de terugkoppelingen van de vragen. Na de vakantie kan ik er meer over zeggen. Maar tot nu toe ben ik zeer tevrede.
grz
Ton
Hoi,
wij hebben voor de eerste keer geboekt bij usafunvacations. We zijn wel vaker richting Florida geweest en stapten dan zelf altijd een reisbureau binnen. Vond het best gek om niet ergens persoonlijk binnen te stappen maar ik moet zeggen dat we met alle vertrouwen hebben geboekt.
De mensen reageren altijd snel op vragen. Ik heb een goed gevoel bij dit reisbureau, dat heeft ons over de streep getrokken om te boeken. Ze hebben kennis van zaken en helpen daar waar ze kunnen.
meisje
Wij hebben vandaag geboekt bij Usafunvacations. Zijn erg goed en vriendelijk geholpen. Vorge week 2 offertes opgevraagd bij AV en Usafun. Van Usafun binnen een paar uur een offerte in de mailbox en moet de offerte van AV nu nog krijgen......
AV is een veel kleiner bedrijf en rond de vakantiebeurs loopt daar altijd wat vertraging op met mailtjes.
Niet alleen bij AV trouwens vele reisburo's hebben er nu ff moeite mee.....
Vandaag is bij ons ook alles definitief geworden bij USFun Vacations. Net als alle voorgaande forummers zijn we uitermate tevreden over hun snelheid, advies, telefoonservices (zelfs nog op zondagavond) en uiteraard hun prijzen. Inmiddels zijn wij nu 4 x in Florida geweest en altijd via HI geboekt, met het uitzoeken voor deze reis ook weer hun gidsen en die van andere touroperators gechecked (ook AE en AV) maar USFunvacations was niet alleen de snelste maar ook nog eens een van de goedkoopste. Ze hadden zelfs de tip om geen navigatiesysteem te huren maar gewoon een kaartje bij TomTom te bestellen (kostenbesparend meedenken dus). Voor ons dus USFunvacations aangezien ik er vanuit gaan dat de service vooraf net zo goed is als alles dat geregeld is door ze!!!