Weet ik dat ook meteen!
Maare volgetankt inleveren is toch niet zo moeilijk ( ben niet anders gewend bij t huren van een auto?!)
Afkopen is dus beter?? Dan moet je hem wel leeg teruggeven anders ben he duurder uit.
Afdrukvoorbeeld
Weet ik dat ook meteen!
Maare volgetankt inleveren is toch niet zo moeilijk ( ben niet anders gewend bij t huren van een auto?!)
Afkopen is dus beter?? Dan moet je hem wel leeg teruggeven anders ben he duurder uit.
Heel goed begrepen, zo leeg mogelijk teruggeven dus, ik hou altijd aan als ik op de laatste dag terugga naar het vliegveld ik nog 1/4 tank heb, dan zit je altijd goed :p
Heel erg bedankt Penpe, nog een laatse vraagje voor dat ik ga boeken morgen.
Is geen enkel probleem toch dat ik geen brit ben , zolang ik de link maar gebruik?
Groeten:)!
Nee, het is geen enkel probleem dat je geen Brit bent, je mag enkel geen Amerikaans staatsburger of Canadees zijn.
Okidokie!
Wat een koopie dan , houden we toch 150 euro in the pocket lang leven het Florida Forum:cool:
Dat is een alleraardigste auto dieben reuze benieuwd wat ik mee zal krijgen, vorig jaar huurde ik een midsize SUV van Dollar op Sanford en het werd een Jeep Liberty, goed zat voor ons tweetjes, dit jaar is het weer een midsize SUV, nu van Alamo, op de luchthaven van Tampa.. Ik hoop op iets leuks, ik vind auto's, hun vermogen en comfort waanzinnig....Citaat:
2013, Ford Edge, wit
@PENPE,
Ik heb ook net gekeken (ben ook nog aan het zoeken voor een auto in de Mei vakantie) maar als ik gold erbij kies (dus een volle tank en extra bestuurders) dan kom je wel iets goedkoper uit dan usa reise maar niet zo een groot verschil als hier wordt gemeld.
Wat jij vergelijkt met usa reise moet je met een andere pakket (dus niet gold) van USA REISE vergelijken.
Maar ik kom toch iets van 35 euro goedkoper uit, overwegen waard dus.
Budget.com, iemand hier ervaring mee aangezien dit op deze moment de goedkoopste is die ik tegenkom.
Zitten daar wel alle verzekeringen in de prijs?
Kun je ook makkelijk zelf zien met een proefboeking ;) Maar ik was ook nieuwsgierig dus ik heb zelf even wat bij elkaar geklikt.
Bij het boeken geef je aan uit Nederland te komen en daarmee wordt er ook SLI en LDW standaard bijgeboekt.
Ik weet niet of epfan dit ook gedaan heeft...
http://i.imgur.com/atUrHQ8.png