Re: Autohuur: usareisen.de
Oke.... dus wil je een compleet pakket... dan ook roadside plus erbij nemen!
Ik ben ook al weken bezig om het uit te zoeken, en zie ook door de bomen het bos niet meer..... Ik ga voor super-incl.-plus en sluit in Miami nog een roadside plus af. Hopelijk hoeven wij er geen gebruik van te maken, en gaan we alleen maar genieten
De roadside is zeg maar het ANWB lidmaatschap hier, maar hoevaak maak je daar hier gebruik van?
De auto huur je van een verhuur maatschappij waarbij je er vanuit mag gaan dat de auto in goede conditie is, problemen te wijten aan de auto zelf moet de verhuurmaatschappij verhelpen, ook als de auto dienst weigert.
Tenzij je vergeten bent de lichten uit te doen waardoor de accu leeg is.
Tja de een vind het prettig om die verzekering er extra bij te nemen en de ander neemt het kleine risico dat hij/zij eens door eigen schuld niet weg kan met de auto.
Sterker nog, volgens mij hebben bijna alle auto's tegenwoordig sensoren wanneer je je lichten aanlaat en slaan over op dimlicht als je ze toch aanlaat.
Een band vervangen kan bijna iedereen zelf wel dus daar heb je het ook niet voor nodig.
Ik kan me niet voorstellen dat je (wanneer je geen 2 linker handen hebt) dit nodig hebt.
Kan je die usareisen.de ook ergens omzetten naar Nederlands of Engels, mijn Duits is heel slecht :D en de prijzen staan me wel aan!
Zijn de prijzen van usareisen.de inclusief belasting? in het overzicht bij 'diversen' staat namelijk dat alles exclusief is.. maar dat zie ik zover nergens terug.
De eindprijs die je te zien krijgt voordat je je gegevens invoert is de prijs die je betaald.
Enkele maanden geleden een midsize SUV geboekt via Usareisen met als verhuurder Alamo. We zouden op 17 april de auto oppikken tot 2 mei. Echter wegens alle vliegtuig ellende met die aswolk is onze vlucht tot 2 maal toe verzet. Ik heb Usareisen in het engels gemaild met het probleem en tot 2 maal toe de huurauto om moeten boeken. Kreeg steeds snel antwoord via de email (in het engels). De huurauto is tot 2 maal toe keurig omgezet, was geen enkel probleem. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de service van Usareisen! :)
Ik heb 2 weken geleden op hun site gekeken en toen wilde we een midsize SUV huren; equinox. Maar omdat we onze creditcard nog niet binnen hadden, moesten we hier mee wachten. Nu willen we de auto gaan boeken, en nu staat ie er niet meer bij?? Ook de prijzen zijn anders dan voorheen. Is zo'n auto dan gewoon volgeboekt ofzo?? Beetje raar...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
marjoleinenrick
Beetje raar...
Misschien nog even rustig kijken? De Equinoxklasse valt onder de rubriek SUV bij Alamo op de site van usareisen.de
Hij staat hier nog gewoon op hoor, voor 170 eurootjes per week is 'ie van jou......[-o< Or similar......