☁️Ja, de mensen die door vliegen naar Miami mogen in Sanford als eerste het vliegtuig verlaten om zich bij de immigrations te melden. Daarna gaan ze weer het vliegtuig in op weg naar Miami.
Afdrukvoorbeeld
Dat klinkt goed, dank voor de antwoorden! We vliegen idd eerst naar Orlando en dan door naar Miami.
Ritchie, wat zou je willen weten? ;) Ik ben niet zo van de voorsteltopics. Anyway, we gaan inmiddels voor de 8e keer naar de VS en voor de 4e keer naar Florida. We zijn niet echt verslaafd aan Florida, maar in de winter is het gewoon een fijne vakantiebestemming met zon en de Amerikaanse way of life spreekt ons aan. Verder zijn we zomers eigenlijk altijd te vinden in Griekenland. Op het allesamerikaforum ben ik bekend onder de naam Vito, maar die was hier al bezet.
Welkom Fitzroy, ga zelf ook het liefst in de winter naar Florida (ga 31 januari) en 's zomers meestal naar Griekenland, heerlijk daar ook!
Vanaf morgen ticketsale bij Arkefly, vliegen voor 30 juni naar Sanford of Miami voor 399,-- zo lang de voorraad strekt....
Ik zie hem ook niet hoor. En het is nu 'morgen' :)
als je op bestemmingen klikt, en je kist Miami of Orlando, kom je er vanzelf.
Zelfs voor 319 in januari . Maar je betaald hier je koffers nog als een extra
Da's wel raar. Want die tariefswijziging gaat pas in april in..
Ticketsale bij ArkeFly is begonnen euro 399 in januari. Zolang de voorraad strekt :cool:
Ik vlieg met onze 5 kinderen eigenlijk ook het liefst met arkefly omdat ie rechtstreeks gaat, maar 2000 euro pp in de meivakantie gaat hem niet worden..... Ik snap die prijzen niet zo, want dat gaat toch niemand boeken? Gaan wel weer voor een andere maatschappij.........
Zal toch een kwestie van vraag en aanbod zijn. Blijkbaar zit het toestel al zo vol dat ze de ticketprijzen makkelijk tegen dit tarief aan kunnen bieden. En als je echt wilt en je hebt het geld dan zul je ook wel tegen die prijs boeken.
Wanneer is die mei vakantie eigenlijk want ik zie helemaal geen prijzen van € 2000,- p.p. maar
max. 779,- Pp.
meivakantie.
Kijk maar eens 25 april heen 9 mei terug. Of 29 april heen 9 mei terug.
Dat had ik gedaan, maar ik zie het al, hij staat standaard op 2 personen, en dan heb je dus wel de prijs van 769,-. Staat idd wel bij laatste 2 stoelen voor deze prijs. Kun je niet overwegen om deze 2 te boeken en hopen dat er nog meer stoelen vrijkomen tegen een goedkoper tarief, of vind je dat te tricky?
Ja ik zag het al, 2000 pp. Idiote prijzen dus.
Keek nog bij een pakketreis via Arke............:(
In de meivakantie in de Yachtclub, dan heb ik het over 25 april heen-9 mei terug, kwam ik voor ons gezin (hebben helaas 2 kamers nodig) van 7 personen op 22000 euro.
Dat kan echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper, dit zijn echt geen prijzen meer hoor. De volwassen prijs was 8000 euro! En daar zit alleen je vlucht en je kamer in, dus nog helemaal geen parktickets en huurauto..... Lekker ontmoedigingsbeleid.....
Hallo Angelina, als je de vluchten los boekt en een huis huurt kom je op ongeveer € 5800,00
Een huis bijvoorbeeld als deze maar je kunt misschien nog goedkoper als je een beetje gaat zoeken:
http://www.homeaway.com/vacation-ren...28432#calendar
en vluchten voor ongeveer € 600,00 pp
http://www.chaser.nl/zoekresultaten/...fnonstop=false
Kijk ook eens naar de Miami vluchten. Soms is het prijsverschil echt belachelijk veel!
ik heb net nog even gekeken, verschil bij 3 personen €3700!! (29 april heen en 9 mei retour)
Voor dat geld wil ik wel een paar uur in de auto zitten ;)
Ik ook YBodur, maar met 5 kinderen waarvan de jongste 2 is is het geen optie voor ons vinden wij. Misschien als ze even wat ouder zijn.... Wel bedankt voor het meedenken (k ga toch eens neuzen ;)
Fleurida, ook bedankt voor het meedenken :D Wij kwamen met British Airways ook op 592 euro uit inderdaad, en dan zit je natuurlijk wel met de overstap maargoed, 2000 pp is het ons niet waard :D
Wat betreft accommodatie...........ik probeer mijn man al jaren in een villa buiten Disney te krijgen maar hij wil maar niet.......zelfs niet voor het prijsverschil. We gaan meestal naar 2 of 3 hotels van Disney en Universal Studio's en de voorkeur ligt in elk geval 1 week in de Yachtclub en een dag of 2 of 3 in Hardrock Hotel van Universal en nog een paar dagen in Grand Floridian of een ander disneyhotel. Maar dat kon ik zo gauw niet boeken in 1 pakketreis bij Arke vandaar dat ik even zo had gekeken ;)
Ik ga wel jouw link even bekijken, misschien dat ik hem dit jaar wel kan overhalen..............:D (wordt dan wel overhalen voor 2 andere opties op deze vakantie...........dat wordt lastig! hahahaha)
Ik zou toch Miami eens overwegen/
595 eur per persoon bij 2 volwassenen en 5 kinderen?
Gisteren geboekt via Arkefly naar Miami 23 mei tm 3 juni voor 449 euro pp zo blij nu hotels boeken
Wij gaan ook voor het eerst met Arkefly 3 oktober heen en 17 oktober terug voor € 603,- pp.
Arke heeft zijn ,,prijzen-goocheldoos'' weer geopend. Staan prijzen voor 849,- in de tabel, wordt er weer 819,- gerekend. Altijd goed zul je zeggen, maar als consument lastig. Ook de meldingen van ,,Nog 3 stoelen'' verandert spontaan als je er 6 wil boeken. Ze zijn zo verstrikt geraakt in hun kortingsystemen e.d., dat ze nu het systeem niet meer beheren en maar een berichtje over dit fenomeen hebben geplaatst.
Het blijven ,,rare snijbonen'' die ArkeFly met nogal merkwaardige marketingtechnieken! Andersom komt ook regelmatig voor, dus altijd even ,,doorklikken'' als je de ,,echte'' prijs wil weten.
Het is mij ook wel eens opgevallen, nog drie stoelen beschikbaar.
En al we met zijn vieren gaan? nog 4 stoelen beschikbaar, en dezelfde prijs.
Echt zo'n lokkertje om mensen snel te laten boeken.
Of aanbieding nu 299 per ticket. Selecteer je 2 mensen, dan wordt de totaal prijs 799 euro, huh?
Er staat nu idd een berichtje bovenaan de pagina:
Dat van lokkertjes met 'nog maar 1 kamer/vlucht/auto over' zie je wel vaker. Maar uiteindelijk ben je er altijd zelf nog bij..Citaat:
Mogelijke prijsverschillen
Door het grote aantal bezoekers op de website geeft de prijstabel op dit moment niet altijd de correcte prijs aan. De prijs die u ziet bij ‘Totale reissom’ (onderaan de prijsberekening, rechts op de prijzenpagina) is altijd de correcte en juiste prijs.
Maar het ziet er wel erg knullig uit. Kies je een tarief van 419, wordt het 589 waar dan weer 170 vanaf gaat en 15 euro bij komt aan boekingskosten. En inderdaad, nog maar 1 stoel..
http://i.imgur.com/VAjNzvz.png
Maar gelukkig, die tweede stoel is er ook nog!
http://i.imgur.com/yo8eEBO.png
Nog 3 stoelen beschikbaar voor deze prijs.
Als je er 4 boekt krijg je ze alle 4 voor die prijs. Echter de volgende die boekt is dan de figuurlijke Sjaak en betaald de nieuwe prijs.... Inderdaad apart. Ach gelukkig staan bij arkefly de juiste prijzen meteen op de eerste webpagina en krijg je er niet 3 pagina's later nog wat toeslagen bij
Heel apart idd.
Even twee andere vragen: je kunt dus niet online inchecken voor de VS ?
En als je Comfort Class vliegt mag je 35 kg p.p. meenemen en maakt het niet uit in hoeveel koffers, klopt dat?
Dus bijv. 3 koffers met 2 personen is toegestaan?
Dat is idd toegestaan bij een vertrek tot 1 april 2014.
Zit er geen max aan het gewicht per koffer? Ik meen me teherinneren dat het bij United iets van 23 kilo was.
En nog een vraag: kun je al ergens aan zien met wat voor toestel je vliegt, die met of zonder winglets? Of zie je dat pas op het moment van stoelreservering?
Beste
het type toestel kan je zien op deze handige website: hier klikken
het maximum gewicht van je koffer is 32 kilo. Is die zwaarder dan moet je het als vracht laten vervoeren.
Als je 30 kilo mee mag nemen dan mogen dat bv ook 6 koffers van 5 kilo zijn of 1 koffer van 30 kilo.
Je mag de vrijdommen van je hele gezelschap bij elkaar optellen. Let op dat als je dat doet je wel bij de balie drop off incheckt en niet bij de self service. De self service snapt het optellen niet. Succes
Heb net ook allemaal zitten kijken maar als je een extra koffer mee terug wilt nemen kost je dat maar liefst 12 euro de kilo extra!
en dus zitten rekenen, kom je met een iets duurder ticket nog goedkoper uit dan met Arke....helaas:(
Dat hantver vanaf wanneer je vertrekt.
Die 12 euro de kilo wordt alleen bereeknd als je boven de 30 komt bij vetrek voor 1 april
per 1 april gelden zowiezo andere bagageregels bij ArkeFly, dan kost het een stuk minder om een aantal kilo's meer mee te nemen. En kan je per enkele reis aangeven hoeveel kilo's je meeneemt (in stappen van 10 kilo geloof ik) Weet niet wanneer je wilt gaan?