Re: United stopt met serveren maaltijd
Ik vind het vreselijk om met de prijsvechters te reizen. Al het gedrang en de hoeveelheid handbagage die men meeneemt. Dit wordt ook aangemoedigd door de prijsvechters want hoe sneller de turnaround hoe meer vluchten met hetzelfde toestel gemaakt kunnen worden. Ik ben dan ook bereid om extra te betalen voor meer service en ruimte. De maaltijd maakt me niks uit. Vaak wijs ik deze toch af.
Ik ben het wel met je eens dat het duidelijk is wat je betaald voor welke dienst. Als je er geen gebruik van maakt dat je er niet voor betaald.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JKG
Het heeft ook geen zin om te klagen... maar vanaf Chicago doen ze nog wel eten toch? :)
ja, maar wij vliegen terug via washington..........
Eten zit in de prijs inbegrepen vandaar dat het voor ons een principe kwestie is.
Daarnaast heeft klagen mss geen zin maar ze doen nu iets wat eigenlijk niet mag, een service waarvoor je dus betaald wegschrappen.
De vluchtroute veranderen is iets heel anders.
Dit mag United of welke vliegmaatschappij doen dat staat ook in de algemene voorwaarden waarmee je bij boeken accoord gaat.
Klagen kan altijd:) Maar ik heb geen idee, wat wel en niet mag worden gedaan door de vliegtuigmaatschappij.
Zou mij niets verbazen als er ergens in de algemene voorwaarden staat, dat eten een service is.
groetjes
Volgens mij betaal je voor het vliegen en heb je een stoel. En wat er voor de rest voor een service bij zit staat volgens mij nergens vast. Je ziet bij het boeken immers ook geen kosten staan voor je maaltijd.
Onze tickets zijn inmiddels weer aangepast zoals het was bij boeken. terug gewoon weer Dinner en Snack.
Ook onze itinerary is weer voorzien van een maaltijd op alle transatlantische vluchten :-)
yep, bij de onze ook, wat een geluk, toch nog Pasta or Chicken :)
Ook hier weer gewijzigd van 'refreshments' in 'meal service'!
Ik heb zojuist weer gesproken met de medewerkster van United. Vond het top dat zij nog steeds wist dat we pas juni 2009 vliegen.
United heeft besloten niet te stoppen met het verstrekken van de maaltijden. De rede daarvan is dat er ontzettend veel commentaar op is gekomen en veel klachten.
Alle tickets zijn weer aangepast en we hoeven ons geen zorgen meer te maken.
Groetjes
Gwenda