Re: Telefoneren in/vanuit Florida
Beide nummers zijn voor het bellen vanuit NL naar de USA, maar niet op elke telefoon kun je de + gebruiken. Dan kun je daarvoor 00 drukken.
Als je vanuit de USA (met een vaste lijn of een amerikaanse mobiele telefoon) dit nummer moet bellen, dan geef je in: 4079394363.
Als je een hotel hebt met internet - of sowieso een internetverbinding - kan ik iedereen een Skype telefoon aanraden. Je kunt er al één kopen voor €20. Vervolgens download je Skype, installeer je het, koop je online beltegoed; €10 bijv. Bellen is slechts €0,02 per minuut, naar elk vast / mobiel nummer, vanuit Amerika naar wereldwijd!!
Goedkoper kun je het niet krijgen ;).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
Als je vanuit de USA (met een vaste lijn of een amerikaanse mobiele telefoon) dit nummer moet bellen, dan geef je in: 4079394363.
Met je eigen Nederlandse mobiel is het dan ook gewoon het nummer wat je zou draaien op een Amerikaanse telefoon, omdat je bent ingelogd op een Amerikaans GSM netwerk. Doe je toch 001 etc. ervoor dan krijg je in het Engels een melding dat het nummer niet bestaat of iets in die trend. Dit laatste dat 001 niet werkte was in elk geval op het Cingular netwerk....
Als je een KPN abbo heb kun je gewoon het normale nummer draaien wat je in Nederland ook gebruikt dus zonder iets er voor. Geen nullen of 0031 of 011 of wat dan ook.
Gewoon je eigen vertrouwde Nederlandse nummer.
Heel simpel maar wel makkelijk.
en met een vodafone abbo? vanuit Atlanta de vorige keer moest ik eerst 011 ?? intoetsen voor ik contact kreeg met holland
011 is het internationale toegangsnummer om vanuit de VS naar het buitenland te bellen...
Dit heeft overigens niets met het abonnement te maken...
Ik heb in mijn mobiele telefoon alle nummers met "+31-xxxxxxxxx" geprogrammeerd. Ook als ik vanuit de USA bel, dan werkt dat prima.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
011 is het internationale toegangsnummer om vanuit de VS naar het buitenland te bellen...
Dit heeft overigens niets met het abonnement te maken...
Spijt me maar dat geld wel voor KPN abbo's
Die hebben het 00 gebeuren twee jaar geleden afgeschaft.
Met een KPN abonnement kun je ook niet meer via 0031 vanuit België,Duitsland,Frankrijk,Zwitserland ,Luxemburg en Oostenrijk naar huis bellen.
Bel je 0031 werkt het gewoon niet.
Gewoon je eigen normale nummer bellen dus, voor Rotterdam 010 1805689 zeg maar. Je gebruikt de gewone binnenlandse nummers.
Dit werkt hetzelfde in Amerika heb ik nu dus gemerkt.
( En ik bel dagelijks naar huis :oops: :oops: )
Overigens heb ik ook een Duits Vodafone abbo bij me en daar moet je dus wel 011 voor gebruiken.
Wat een BS...
+31 (daarna het nummer wat je wilt bellen) werkt vanaf iedere mobiele telefoon...
Ik heb slechts een paar providers gehad hoor...
Vodafone, T-Mobile, KPN...
Zelfs op m'n US cell phone werkt +31 enz...
Ik heb een KPN abo en al mijn voorgeprogrammeerde nummers zijn standaard met +31 in mijn toestel gezet.
Vorig jaar heb ik daarmee zonder problemen naar Nederland gebeld.
Knaapje