Re: Hoppen zonder hopoptie....
Ha Njit,
Duidelijk!! Ik dacht steeds dat je 3 losse kaartjes kreeg....
Als ik nu een 2+2 kaartje neem, dan dan ik toch op bijv. dag 1 en 4 naar een park en op dag 3 en 8 naar een waterpark?#-o
Ik kan toch ook op dag 1 naar een park en een waterpark en op dag 3 naar een park en op dag 7 naar een waterpark?#-o
Mits binnen de geldigheidstermijn.
Groet,
Hans
Die plus-opties zijn naast je normale toegang. Dus ja, dat kan.
Van AllEars:
Citaat:
What are these Plus Visits I see included on some passes?
It depends on what ticket they are on. If it is a plus visit (option) from one of the old Park Hopper Plus tickets, it is one valid admission for one person to your choice of any one of the following: Typhoon Lagoon, Blizzard Beach, Pleasure Island or Wide World of Sports. If it is a plus option from one of the Magic Your Way tickets, it includes DisneyQuest as well as the places listed for the PHP plus options.
Using a Water Park Fun & More option does not use up a major park day from your pass. But unlike the major park admissions on these tickets, you can only visit one place per WPF&M visit. No hopping is allowed on these visits. You are allowed to visit multiple "WPF&M locations" on any one day but if you do, you will use up a WPF&M option for each place you visit.
Hoi,
Nou weet ik dat ik een leek ben in tickets voor Disney maar.......................
Als je nu bij de kassa een ticket koopt om 10.00 uur in de ochtend en om 13.00uur bij een ander park bij de kassa een los ticket koopt, dan kan de theorie van nahnah9 wel.........................toch??????????????
Maar dan ben je duurder uit dat snap ik wel!!!(goed hé):oops:
Durf het bijna niet te stellen/vragen.
(Maar ja dan vervloek je me maar hoor, noem me maar dom konijn of zo)
Groetjes Monique
Hallo Monique,
Seker blont? :D :D :D :D :D :D
GRAPJE!!!!!!
Dat is ook nog een mogelijkheid, maar dan ben ik wel veel geld kwijt. Toch??
Ik ga nu toch maar voor de 2+2 optie. Anders wordt ons schema toch wel heel vol. We willen zowiezo naar DiscoveryCove, Seaworld, CapeCanaveral en zwemmen met Manatees. De dames willen nog shoppen.[-o<
Waarschijnlijk wordt het MGM en AnimalKingdom (of Epcot).
Bij het kaartje (als je de prijs ziet...zeg maar KAART) van DiscoveryCove hebben wij de Seaworld en BushGardens-optie genomen. Volgens mij mag ik dan zoveel mogelijk naar Seaworld en BG, binnen 14 dagen.
Groeten,
Hans
Nou ben inderdaad donker blond! en daar ben ik trots op;)
Maar het was ook maar een thoerietje!
gr. monique
Citaat:
als je de prijs ziet...zeg maar KAART
Hou het maar op kaartje, want het is een minuscuul stukje karton ter grote van een creditcard.
Het is eigenlijk precies hetzelfde kaartje als wat je hier in een parkeergarage krijgt !!!
Eric
Hoi Monique,
Het was wel een inkoppertje van je....:wink:
Zo helpen we elkaar in ieder geval aan ideetjes om zo goedkoop mogelijk de vakantie door te komen (en zoveel mogelijk LOL te hebben). Toch??
Groeten,
Hans
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
nahnah9
Hoi Monique,
Het was wel een inkoppertje van je....:wink:
Zo helpen we elkaar in ieder geval aan ideetjes om zo goedkoop mogelijk de vakantie door te komen (en zoveel mogelijk LOL te hebben). Toch??
Groeten,
Hans
Juist en daar gaat het ons toch om.............
Goedkoop, lol en een goede vakantie!!!!!8-[
gr. monique
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
nahnah9
Hallo Monique,
Waarschijnlijk wordt het MGM en AnimalKingdom (of Epcot).
Groeten,
Hans
Je kunt toch ook naar AnimalKingdom en Epcot.
Ga je toch gewoon hopppppen.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hoi Pascal,
Volgens mij ben jij degene die mij adviseerde een hele dag voor Epcot uit te trekken....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hans