Villa-ervaring gevraagd: Venetian Bay
Heeft iemand hier ervaring mee? Wij willen een huisje huren in Kissimmee maar weten nog niet waar precies ( welke wijk en wat voor huis) Tips
Volgens een kennis is Venetian Bay erg leuk maar hij is een man van 70 en wij eind 30 met een ventje van 6, toch een verschil qua leeftijd en behoeftes
Is er een verwarmd zwembad op het park? Is het een lokatie waar veel gezinnen met kinderen komen of meer oudere. Zijn er ook facilitietien voor de kids? Mochten jullie hier antwoord op weten dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
gr,
Simone
Re: Villa-ervaring gevraagd: Westhaven of Champions Gate
Re: Villa-ervaring gevraagd: Venetian Bay
Als je alvast een beetje wil rondkijken http://www.venetian-bay-rental.com/venetian-bay.htm
Ik heb even Venetian Bay Kissimmee gegoogled en daar staan een aantal huizen op, met daarbij ook vaak een indruk van de community.
Villa-ervaring gevraagd: Grand Reserve
In verband met de verkoop van de Legacy villa van Stanton zijn wij overgeboekt naar een ander villa-park. Grand Reserve 5 starvilla. Heeft iemand hier ervaring mee?
Re: Villa-ervaring gevraagd: Grand Reserve
Ik zou toch gewoon gaan voor een eigen zwembad en dat dan laten verwarmen, hoewel aanbevolen wordt dat dat alleen nodig is tussen Oktober en April.
Theoretisch zou het in Mei niet meer nodig zijn, maar dat is een keuze.
Communitys die wij uit ervaring kennen en een mooi clubhouse en zwembad hebben zijn Windsor Palms en Windsor Hills. Ook (al is het al weer wat jaartjes geleden) Royal Palm Bay en Laguna Bay hebben goede voorzieningen, en daar hebben we ooit een appartement (condo) gehad die qua omvang en voorzieningen niets onderdeden voor een villa. De laatste 2 zijn in de buurt van Michaels66 favoriete verblijfplaats, aan Poinciana Blvd.
Maar de laatste jaren gaan wij voor een villa met zwembad, meestal in Indian Creek, of in de directe omgeving hiervan. Succes met je zoektocht (die volgens mij steeds moeilijker wordt ;-) )
Ja, je hebt gelijk ik vind het een hele moeilijke keuze. De 1 zegt dit en de andere weer dat. Ik heb al meerdere goede berichten gehoord over Indian Creek.
Is dit ook een community wat beveiligd is ( omheining) en waar je een gemeenschappelijk zwembad hebt?
Indian Creek is meer een residents community en heeft dus geen clubhouse of gemeenschappelijk zwembad. Wel een aantal playgrounds voor de kleintjes.
Ook is er geen slagboom (wel een omheining) zoals bij de eerder genoemde Windsor Hills en Palms (die er vlak bij liggen), maar onveilig voelen hoef je je daar zeker niet.
Maar in Indian Creek staat wel het huis wat aan al onze wensen voldoet, en dat vindt ik een stuk belangrijker dan een slagboom waar ook iedereen met de juiste babbel zo door kan rijden, weet ik uit eigen ervaring ;-).
Ook de Hills en vooral Palms zijn ons uitermate goed bevallen, maar hadden deze keer geen huis beschikbaar wat aan al onze wensen tegemoet kwam.
Re: Ervaring gevraagd: townhouse en/of Regal Palms
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
reneefrankrijk
Maar andere die deze gezamelijke faciliteiten hebben, ook dat horen we graag.
Wij hebben al van alles gedaan en zijn via de hotels, via de suites en de villa's inmiddels in ons condominiumtijdperk beland. In oktober 2007 verbleven we in een condo in Grand Palms in Lindfields. Gezamelijke verwarmde grote pool, hot-tub, tennisbaan en gym op 3 minuuutjes lopen van "ons" huis. Fijne ligbedden met kussens, tafeltjes en parasols bij zwembad, tevens nog wat schaduwplekken door palmbomen. 's Avonds uitstekend verlichting. Opvallend was de rust in de pool-area, ik denk dat we maximaal met 10 personen waren, soms zelfs met z'n tweetjes. Iedereen ruimt de boel netjes op, keurige douches en toiletten. En dat allemaal zonder permanent toezicht......Als de jeugd wat al te uitbundig wordt, komt een van de locals een tijdje kijken. Dit wordt geaccepteerd en de rust keert weer.
De wijk is niet "gated" maar wel een goede sociale controle omdat in de "buitenring" veel locals wonen. Condo was zeer ruim en bood ook veel privacy door handige indeling. Master bed (king)en bath ensuite en twee slaapkamers die een badkamer met toilet delen. Ruime living, zeer complete keuken. Vrijwel geruisloze airco. Totale oppervlakte schat ik op 120 vierkante meter. Parkeren voor de deur. Kosten: circa 50 euro per nacht en geen bijkomende kosten voor poolheating. Kom daar allemaal maar eens om in een hotel. Eén minpuntje: kleine screened porch met gammel tuinsetje. We hebben er nooit iemand gebruik van zien maken.
Natuurlijk is een "eigen" pool achter het huis ook prettig maar om eerlijk te zijn hebben we het niet gemist. Nu zijn wij seniors; we reizen met zijn tweetjes. Voor een gezin met kleine kinderen ligt het waarschijnlijk heel anders. Voor tieners is een community pool weer wel geschikt.
Deze vorm is ons in ieder geval zo bevallen dat we nu weer voor een condo hebben gekozen. We zitten in het complex Cane Island aan de 192. Dit is vorig jaar opgeleverd en er is nog maar weinig info over te vinden. Over drie dagen weten we meer, de foto's zijn veelbelovend. Wij hebben er zin in!:-\":-\"
Borg betalen voor villa AE?
Hallo,
Heeft iemand recente ervaring met het huren van een villa bij AE?
Moet er bij het afhalen van de sleutel nog een waarborg betaald worden?
Op één van de formulieren die we van American Estates kregen staat er in kleine letters in engels geschreven dat er bij registratie een security deposit van 300 dollar nodig is. Is dit een soort waarborg? Kan dit ook met een Credit Card betaald worden?
Groetjes Liesken