Bij welke organisatie kun je dan het beste boeken?
Afdrukvoorbeeld
De laatste keren heb ik steeds een auto gehuurd via usareisen.de, ze komen steeds als heel goedkoop uit de bus.
Lees eens via de zoekfunctie de pro's en contra's over autoverhuur.
Amerika is geheel en al gebouwd op het hebben van een auto, zonder auto kun je alleen op preciese tijden van hotel naar park via de shuttlebus (die vaak via meerdere hotels gaat).
Je kunt letterlijk nergens anders heen.
Eric
Op zich lijkt €320 veel geld maar als je dat afzet tegen het totaal dat je kwijt bent als je naar Florida gaat en het gemak dat je ervan hebt dan is het peanuts.....Gewoon in Nederland huren (check de tips op dit forum), overal nee tegen zeggen als je hem afhaalt en goed kijken wat je tekent. No problem. Ik zou zelf nooit naar de USA gaan zonder een auto te huren. There's just too much to do!
Je kunt via een Holland International Reisbureau een huurauto in Florida huren, je kunt dan alle voorwaarden in het Nederlands lezen en doorspreken, zo kom je niet voor verassingen te staan. Het is wel verstandig om een auto te huren, de afstanden liggen zo ver uit elkaar en ben je niet afhankelijk van hotelbusjes. Tevens kun je gaan en staan waar jij wil. Jolanda
Om eerlijk te zijn zal het er om hangen wat goedkoper zou zijn:
Vorig jaar geboekt via het reisbureau:
12 dagen autohuur-333.50 euro via Holiday Cars en Dollar
Nu via USA fun Vacations:
autohuur voor 15 dagen- 345 euro! en nu via Alamo
Dus z'n groot verschil is het toch niet als je het zo bekijkt.
Gr. Monique
De prijzen liggen niet zover uit elkaar. Ik had nog wel op het reisbureau geinformeerd en daar zeiden ze dat je heel goed naar de regels moet kijken want bij de meeste verhuurbedrijven (alamo) heb je een eigen risico van 500 dollar. Bij Hertz (hang me er niet aan op) is dit waarschijnlijk niet zo :-k.
Wij hebben het uitgezocht, omdat we ook al over 6 weken naar vertrekken. Het maakt niet uit of je de auto bij Hertz, Alamo of' één van de andere boekt. Het lijkt bij hen in eerste instantie goedkoper bij, maar als je dan de afkoop voor eigen risico erbij optelt, komt het bedrag exact op hetzelfde neer. Daarom hebben wij geboekt via een reisbureau bij ons het dorp, zodat we ook alle voorwaarden goed konden doornemen. En er van verzekert zijn dat we geen eigen risico hebben. Jolanda
Heb voor een Chevrolet Equinox voor 21 dagen in oktober met afkoop eigen risico en volle tank (het gold programma van Alamo) 526 € betaald.
Ben....
Hallo,
Welke auto raden jullie aan als je met 5 volwassenen en een kind van 12 ( net zo groot als een volwassene:p) een auto gaat huren.
3 mensen hebben een rijbewijs, huur je dan 1 grote? ( welke ) of 2 kleintjes??
Ik hoop weer op tips.
Gr Wim