Re: Vliegen met British Airways (BA)
Daar zijn we weer! Zojuist gekeken naar onze boeking op BA en wat bleek! We hebben geen heenvlucht meer staan, wel de terugreis! Even bij de vluchttijden op BA gekeken en daar bleek dat de vlucht naar Tampa ook op deze dinsdag is vervroegd. Hierdoor is de overstaptijd teruggebracht naar 20 minuten. Ik denk dat dat de reden is dat de vluchten eruit zijn gehaald. Direct weer een mailtje gestuurd naar WTC, ben benieuwd welke reactie we krijgen!
Zelfde problem bij ons. Ook geen heenvlucht meer. Maandag maar weer bellen met BA
Inmiddels bericht gehad van WTC de vlucht is door BA verwijderd omdat de overstaptijd te kort is geworden door een wijziging in de vluchttijden. Ze hadden al gezien dat er die dag geen vluchten meer gaan naar Tampa. Zelf hadden wij dit ook al gezien, ook is er die dag geen vlucht naar Orlando was wwar we op konden aansluiten. Ze gaan nu maandag bellen met BA wat ze ons vroeger mogen aanbieden. Hebben maar direct doorgegeven dat we ook wel op zaterdag 22 juni willen vertrekken. Begint erop te lijken dat we dit jaar 4 weken in Florida mogen doorbrengen! Er zijn ergere dingen en zoals de dochter al blij zei: 'Dan hebben we tenminste meer tijd om te shoppen!'
ben benieuwd of er nog meer mensen in de problemen komen door de wijzigingen van BA.
Tjonge tjonge wat een gezeur allemaal. Ik ben ook maar even snel gaan kijken maar er was nog niets gewijzigd!! Maar inderdaad......jul;lie vakantie wordt wel steeds langer hahahaha, dat heeft ook wel wat. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat we de komende 4 maanden iedere dag moeten checken of de vluchten nog kloppen!!
Ik zou het helemaal niet erg vinden als ook wij eerder zouden moeten vertrekken... Dus stiekem hoop ik daar op, risico zou zijn dat we later zouden vertrekken... En dat zou ik helemaal niet leuk vinden.... Ik ben benieuwd wat het gaat worden uiteindelijk....
Wanneer zouden jullie vertrekken dan? (datum) Net even gecheckt, bij ons is er niets gewijzigd. Neem aan dat jullie ook wel een mailtje kregen van de wijziging oid?
Wij zoudenoorspronkelijk de 26e vertrekken. Dat is al verschoven naar de 25e omdat de overstaptijd niet haalbaar was. In eerste instantie hadden we een mail ontvangen met daarin een vluchtwijziging. Ik heb toen zelf. Net WTC gebeld en daar constateerden ze dat een overstaptijd van 35 minuten te kort was. Wij zijn toen op de vlucht een dag eerder gezet. Nu hebben we zelg op onze boeking op BA gezien dat de vlucht was verwijderd. Toevallig keek mijn hierop, we hadden nog geen bericht ontvangen.
@Saskia, denk dat wij voorde zekerheid toch maar een keer per week de boeking gaan checken. Zeker ook na het lezen van het verhaal ? (Weet niet meer wie) die onlangs voor de terugvlucht op het vliegveld stond en er toen achter kwam dat zijn vlucht was geannuleerd.
wij wachtenvol spanning het bericht van WTC af morgen, inderdaad het voordeel is dat we lekker lang vakantie hebben ;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
axzel
Wanneer zouden jullie vertrekken dan? (datum)
Onze vertrekdag is do.11 april. Heen vanaf A'dam via Gatwick. Terug op de 27ste. Onze heenreis staat er niet meer op.
Ben benieuwd of jullie inmiddels contact met WTC (of anders) gehad hebben en er een oplosing is!! Succes en laten we hopen dat dit het geweest is.
Wij vertrekken 12 april (Amsterdam - Gatwick ; Gatwick - Orlando MCO), net even alles gechecked. Hier staat nog alles volgens plan.