Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
kol
Wat een verschil!! Een weekje center Parks of naar Florida!!!! Ik had het wel geweten. Wij zijn ook aan het denken om volgend jaar eventueel naar de west kust te gaan. Lukt het daar ook goed om de hotels te boeken via priceline of gaat het in Florida makkelijker.
We proberen op het moment weer in Florida hotels te boeken via priceline voor juli. Lukt tot nu toe nog niet. Het is volgens mij nog een beetje te vroeg. Vorig jaar hebben we ook pas een maand voor vertrek de meeste hotels winnend weten te bieden. Wel hadden we zojuist een voorstel om €22,- meer te bieden (resort op key Largo). Hebben we maar niet gedaan. We hebben nog de tijd.
Nicole
Inderdaad, groot verschil. Maar mijn kinderen gaan O:) net zo lief naar Center Parcs .... Reden was dat ik echt in de buurt van mijn werk moest zijn, helaas .... En dus maar Center Parcs.
Boeken in Florida via priceline is echt veel makkelijker. En inderdaad, je bent waarschijnlijk nog wat te vroeg. En je weet de truc met het voorstel tot verhogen ? Als je er tussenin gaat zitten, dus 11 dollar meer boeken dan je vorige voorstel, dan heb je bijna gegarandeerd prijs. Als je die prijs mooi vindt natuurlijk.
In Zuidwest USA kan je weinig via Priceline boeken. Wel alle grote steden en zo natuurlijk (zoals LA, SF, LV, etc) maar alle kleinere steden, vlakbij de National Parks, daar lukt het niet. Ik update vandaag mijn weblog, met welke hotels ik afgelopen week allemaal vastgezet heb. Niets via priceline dus, maar wel alles zodanig dat ik nog kosteloos kan cancellen.
SUCCES =D> !
De truc werkte dit keer niet!! Het was of 22 dollar of het ging niet. Hadden wij ook nog niet eerder meegemaakt. We hebben wel een tweede scherm geopend en 2 dollar meer geboden om te kijken wat er dan zou gebeuren. We kregen toen weer de mededeling of we 22 dollar meer wilden bieden. Vreemd!! We gaan straks eens proberen om minder te bieden. Misschien geeft hij dan weer die 22 dollar aan???? We zullen zien.
Ik ga straks je weblog lezen!! Leuk!!
Nicole
............. Maar nu wordt het de 'standaard' tour langs alle 'National Parks', dus volgens mij wordt dit een unieke vakantie. ................
Heb deze tour 2 keer gemaakt, 2 keer 1 maand, ook fantastisch, maar vooral voor de kinderen zal het kompleet anders zijn.
Knaapje
Hieperdepiep!! Zojuist ons eerste winnende bod gehad voor dit jaar. We zitten 15 en 16 juli in de Peabody voor $83,-. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en dit was ons super bevallen.:grin: Ik ben er erg blij mee.
Nicole
Gisteravond ben ik ook even bezig geweest voor Clearwater, na aanpassing van mijn 4 sterren hotel naar een 3 sterren werd 85$ geaccepteerd voor Belleview.
NB het is pas in december.
Gelijk gekeken wat voor hotel, dateert uit 1898, het is en wat blijkt in 1985 hebben ze er gefilmd voor Cocoon in het binnenzwembad.
Leuk he, ook maar even gemaild naar reserveren want we gaan met ze 4en.
Met een kleine aanbetaling,upgrade, krijgen we een kamer met 2 queenbeds.
Spa:
http://www.belleviewbiltmore.com/spa.html
Arie
Citaat:
kol
Hieperdepiep!! Zojuist ons eerste winnende bod gehad voor dit jaar. We zitten 15 en 16 juli in de Peabody voor $83,-. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en dit was ons super bevallen.:grin: Ik ben er erg blij mee.
Nicole
Hoi Nicole, ik had ook al zitten kijken naar het Peabody, wil nl graag op Int. Drive zitten, maar hoe is het zwembad, vinden wij nogal belangrijk, tenminste de kinderen. Het zwembad zit er op de foto's niet zo groot uit of lijkt dat alleen maar. Het is volgens mij een recht toe recht aan zwembad?
gr
Carin
Mooie prijs weer, met de huidige dollarkoers echt een KOOPJE :-({|= !
Het zwembad is wel rechtoe-rechtaan, maar is zeker niet klein. Hierbij een plaatje vanuit onze hotelkamer en een vanaf een kant van het zwembad.
http://img385.imageshack.us/img385/6...1826vl2.th.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/9...1829bn8.th.jpg
Citaat:
Arie
Gisteravond ben ik ook even bezig geweest voor Clearwater, na aanpassing van mijn 4 sterren hotel naar een 3 sterren werd 85$ geaccepteerd voor Belleview.
NB het is pas in december.
Gelijk gekeken wat voor hotel, dateert uit 1898, het is en wat blijkt in 1985 hebben ze er gefilmd voor Cocoon in het binnenzwembad.
Leuk he, ook maar even gemaild naar reserveren want we gaan met ze 4en.
Met een kleine aanbetaling,upgrade, krijgen we een kamer met 2 queenbeds.
Spa:
http://www.belleviewbiltmore.com/spa.html
Arie
Geweldig zeg, mooie prijs en hotel ziet er prachtig uit. En die ene scene uit die film kan ik nog wel herinneren =D> !
8-) THX Mattrob, ik kan nu voor hetzelfde bedrag een nacht bijboeken, maar ja als we de volgende dag ook de Peabody kunnen pakken, dan doen we dat.
Het leuke van de Belleview in Clearwater is dat we er op zaterdag zijn en dan houden ze er een ghosttour.
Het schijnt er een beetje te spoken, verhalen, verhalen, verhalen.
Hey Carin,
Ik ben het helemaal met mattrob eens!! Het is een flink zwembad. Ik vind het ook een voordeel dat het water lekker warm is. Er is ook een grote jaccuzi waar je met velen in kunt. Wij hebben er vorig jaar ingezeten met een stuk of 10 amerikaanse leraren met allemaal prachtige verhalen die een congres hadden in Orlando. Het regende toen echt keihard en iedereen had de grootste lol. Als je kids hebt is het zeker aan te raden on naar de Peabody mars te gaan kijken. De eenden die overdag in de fontein in de lobby zitten worden dan opgehaald uit hun "penthouse" en over de rode loper naar de fontein gebracht. Erg grappig om te zien.:-D Verder is het een heel mooi hotel. Erg schoon en als je het via priceline doet kun je dit vaak voor een mooie prijs krijgen.
groetjes,
Nicole8-)