Re: in september naar Florida, goedkoper??
Qua geld is het zeker gunstig. Wij gaan met zijn drieen 3 weken. Als we in Augustus gaan dan zijn we 1500 euro meer kwijt........
Ook zijn er korte wachttijden,het is echt voor ons de fijnste maand om te gaan. En orkanen kunnen voorkomen van Juni tot/met November dus September is niet bij uitstek DE orkaanmaand.
Re: in september naar Florida, goedkoper??
Wij zijn vorig jaar 1 juni gegaan en 31 augustus naar Orlando qua prijs was er niet veel verschil tussen beide vakanties. Nadeel in augustus/september vond ik wel de vroegere sluitingstijd van Disney.. Van de orkanen geen last gehad in september. Wel elke dag het nieuws gevolgd natuurlijk :)
Juni of September?? druk warm
Hai,
Aangezien wij in Juni gaan trouwen volgend jaar willen we eigenlijk ook daarna met huwelijksreis..maar ik dacht dat Juni een stuk duurder zou zijn. Dus heb ik alleen maar gekeken naar September, nu ga ik toch twijfelen.
Is het nou gunstiger om in Juni of September te gaan, niet alleen qua prijs maar ook met het weer en drukte in de parken..
Er is een voordeel voor ons voor Juni, dan is ons zoontje nog geen 2, goedkopere vliegticket :grin: