Re: Even voorstellen: haaksman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Goedkope vluchten kun je boeken via brokers als Cheaptickets.nl, vliegtickets.nl, vliegwinkel.nl, vliegtarieven.nl
Auto wordt vaak gehuurd via USAReisen.de
Vergeet www.E-bookers.nl niet...daar hebben wij 2 tickets naar miami gekocht voor 254 euro pst en een auto voor 11 dagen gehuurd voor 268 euro.
Hier kun je ook zien welke hotels wij hebben geboekt http://travel.yahoo.com/trip-view-13...Yx0LcQYrhSfMgF
Re: Wat is jouw favoriet hotel in Florida?
mijn facvoriet in orlando was the walt disney dolphin en disney's beach club aan het epcot park . Maar het dolphin was zooo mooi .
We zijn ook nog naar het disney vero beach resort geweest een heel mooi hotel op het strand .
Sanibel island hebben we ook gedaan een super duur resort en het viel heeeel erg tegen ik ben zelfs de naam vergeten
Re: Wat is jouw favoriet hotel in Florida?
Favoriete hotel: Best Western, Castillo del Sol in Ormond Beach (Daytona) net gerenoveerd, super grote kamers met keuken erin. $ 59,95 p.n. (korting met AAA en lidmaatschap van Best Western). Goede ligging, ligt aan mooi strand met mooi zwembad erbij en goed ontbijtaccomodatie. Slechtste hotel: Daar tegenover het Bilmar Beach Resort op Treasure Island $ 99,00 p.n. dat nog veel beter had moeten zijn, kamers erg klein, maar niet vies, wel erg veel lawaai en vieze restaurants, maar alle kamers hebben een onvergetelijk uitzicht over het witte strand. Leuk hotel: The Orlando Metropolitan Express aan International Drive te Orlando, ligging is fantasties, op de plek waar alles gebeurd op Int. Drive, t.o. Ponderosa, Sizzlers en de ingang van Wet 'n Wild. Er zit ontbijt bij de prijs in en 24 uur per dag koffie en thee in de Lobby (echt een uitkomst). Kamers schoon, de gangen en trappen wat minder. Leuke ontbijt ruimte in het midden van het complex bij het zwembad $ 69,- p.n. (prijzen oktober 2007)
Boeken via American Vacations of Usafunvacations
Goedemiddag,
Heeft iemand ervaringen met het boeken bij American vacations of usa funvacations.
Ik ben zelf bezig met het plannen van een reis naar Amerika (Florida) En ik ben benieuwd of ik dit wel moet doen via de bovenstaande organisaties. Op zich klinkt het allemaal wel goed en vertrouwd maar ik zou grag enige ervaringen willen bekijken van mensen die dit al voor mij hebben gedaan via bovenstaande organisaties.
Ook sta ik open voor sugesties voor andere reisorganisaties.
Alvast bedank, Versteegh
Re: Boeken via american vacations of usafunvacations
hallo wij hebben onze reis bij usafunvacantions geboekt en zijn tot nu toe zeer tevreden. Wij gaan na 10 jaar weer voor het eerst richting florida en dus niet goed bekent met alle wegen die je kunt bewandelen. Wij vinden ze erg goed meedenken en zijn dus erg tervreden. Ik lees echter ook over american vacantions zeer goede berichten. Denk dat het beide wel goede en betrouwbare organisaties zijn. Succes met het boeken van je reis!
Groeten wendy=;
Ik heb voor onze volgende vakantie bij beide reisbureau's geïnformeerd. Ik vond ze bij Usa Fun Vacations sneller reageren en vooral een stuk vriendelijker. Ook zaten ze qua vliegprijzen vér onder die van American Vacations. Voor onze vlucht moesten we daar ruim 100 euro meer betalen.
Maar hier op het forum heb ik ook goede dingen gelezen over American Vacations. Dit is dus puur gebaseerd op één ervaring.
Ik heb dit keer alles door American vacantions laten regelen en vertrek volgende week, misschien had ik wel een paar dollars kunnen uitsparen als ik alles zelf had geregeld maar dan ondermijn je het bestaans recht van de reisburo's die toch weer erg nuttig kunnen zijn vooral als het een keer niet helemaal goed gaat.
Dat zijn twee van de aanbieders die hier op het forum zeer regelmatig langskomen.
Met de zoukfunctie kun je er een heleboel over vinden:
http://floridaforum.nl/search.php?searchid=327424
Gisteren geland na een verblijf in een villa van American Vacations te Florida. Wij hebben alleen de villa hier gehuurd en de rest bij andere aanbieders. Geen klachten betreffende dit bedrijf. Zijn geduldig en bieden voldoende keus.
Heb je al bij AE gekeken ? www.americanestates.nl
Wij zijn net een weekje terug uit florida.
Het was onze eerste ontmoeting met Amerika en Florida.
Geboekt via Americanvac. Wij vonden alles tot in de puntjes geregeld.
Altijd een hartelijk vriendelijk antwoord, als we maar ergens over twijfelden.
Auto huur, huis en parken alles via hun gedaan en tot op de minuut alle afspraken nagekomen. Veel informatie vooraf gekregen, korting coupons en goede tip van Ekit telefoonaanbieder bijgesloten (bellen voor € 0,10 per minuut). Altijd gold dekking voor auto huur, zelfs brief meegekregen in het engels zodat de auto verhuurder je niet een upgrade probeert aan te praten.
Wij hebben dan wel geen referentie van andere aanbieders, maar de volgende keer en die gaat er zeker komen, zijn zij de eerste die we bellen.
Wij vonden de persoonlijke benadering erg prettig. En doordat wij zo goed voorbereid op pad gingen, heeft dat deze vakantie nog meer gegeven dan wat wij ervan verwacht hadden.
Groetjes Rob en Alice
P.s ik heb geen aandelen hoor in americanvac