Re: Malls en outlets in Orlando e.o.
Hallo allemaal,
Wat zijn de grote verschillen tussen de onderste 2 outlets :
Orlando Premium Outlets Vineland Ave :
8200 Vineland Avenue
Orlando, FL 32821
Orlando Premium Outlets - International Dr
4951 International Drive
Orlando, FL 32819
Grz
Ton
Ik zou haast antwoorden, zijn die er dan??
In mijn beleving is het meer van hetzelfde.
Vineland is wat nieuwer en je vindt niet iedere winkel in alle twee, maar echt verschillen, nee niet opgemerkt.
Knaapje
Eén belangrijk verschil: het adres ;)
Voor de rest geef ik knaapje helemaal gelijk: vooral veel overeenkomsten. Als je bepaalde winkels zoekt, kijk dan even op de sites de mall-directories door. Dan weet je meteen of die winkels er zijn.
Premium Outlet - Vineland Ave
Designers and brands, bijv. A/X Armani Exchange, Banana Republic, Barneys New York Outlet, The impressive Brooks Brothers, Burberry, Coach, Cole Haan, Fendi, Giorgio Armani, J. Crew, Joe's Jeans, Marni, Michael Kors, Nike, Polo Ralph Lauren, Salvatore Ferragama, Tag Heuer, Tod's, Tory burch and much more.
Premium Outlets - International Dr.
Betsey Johnson, Converse, Dooney & Burke, ED HARDY, Janie and Jack, FIFTH AVE OFF 5th, JUICY COUTURE, LACOSTE, NEIMAN MARCUS LAST CALL, the north face, VICTORIA'S SECRET, and much more.
Dus niet helemaal hetzelfde................!
And it depends on what you are looking for..............
Bedankt voor de antwoorden. Dus allebei :-D
Grz
Ton
Onze kinderen willen graag schoenen van Vans. Weet iemand waar je daar het beste voor kunt gaan kijken?
Groetjes Monique
Journeys is een zaak waar ze Vans verkopen. Zitten meestal in een reguliere mall zoals de Florida mall. Ik kan me niet herinneren dat Vans outlet zaken heeft.
Er zit een Vans winkel in de Premium Mall aan International Drive, onze zoon heeft hier vorige week 2 paar Vans gekocht. Prijzen liggen rond de 59 dollar ex tax, 2e paar is voor de helft van de prijs.
In Festival Bay ligt het Vans Skatepark met winkel, hier heeft onze zoon een skateboard gekocht! En is lid geworden, hij is hier een paar keer naar toegeweest om de skateboarden.
Mijn dochter heeft laatst in de Mall at Milennia Vans schoenen gekocht vlak naast de Macy voor maar 28 $ heb er nu spijt dat we niet een extra paar hebben meegenomen!!
Goeie leer voor de volgende keer.