In de stoel voor je!
Afdrukvoorbeeld
Ik lees hier nét over de 'problemen' bij Air Berlin.
wij willen graag terug rechtstreeks op Fort Myers vliegen volgend jaar april...
zouden we dan het risico nemen om te boeken? Alles is nog te boeken op hun website..
Hoi Julieke,
Dat was in Maart - in April Etihad is gekomen met geld. http://www.bloomberg.com/news/2014-0...er-revamp.html
Dit is geen garantie voor de toekomst, maar dat heb je ook niet met andere maatschappijen.
Ik denk dat ze voorlopig door blijven gaan. ( ik heb zelf ook tickets gekocht voor volgend jaar via Air Berlin)...
Dank je wel!
ben al weken aant rondkijken en ineens zie ik via world ticketcenter prijzen van 650 euro, terwijl alle andere sites, en air berlin zelf rond de 780 liggen...
dus dan is het snel beslissen denk ik want denk niet dat ze nog zullen zakken. Wanneer gaan jullie? Wij willen 2 april heen en 18 april terug.
Ons zoontje zal nog geen 2 jaar zijn maar we willen toch een stoel. Boek ik dan gewoon een kind? Want bij baby wordt er geen stoel aangerekend...
Hi Julieke,
Wij gaan van 25 april t/m 14/05 - heb zelfs 2 kids (5 en 3 jaar).
Als je aan mijn vraagt, zou ik de stoel boeken ook al kost veel geld. Het is een lange vlucht en kan heel krap zijn met die stoelen. Of je moet geluk hebben dat de vliegtuig niet helemaal vol is. Mijn ervaring met Air Berlin naar Florida is dat de vluchten bijna altijd vol zitten...
Ja, ik ben sowieso van plan om een stoel te boeken. Daar begin ik niet aan. :-)
afgelopen mei zijn we nog naar miami gevlogen, toen waren de vluchten beide half vol.
Vorig jaar zijn we op Fort Myers gevlogen en toen zat ie wel altijd goed vol. Je kan dat risico niet nemen. 10 uur met een peuter van 1,5 op je schoot!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij Air Berlin. Ben alleen nog aant twijfelen of ik boek of nog wacht... Vorig jaar hebben we 580 euro betaald en laatst op Miami 520.
Maar het is paasvakantie dus...:-)
leuke vooruitzichten toch alweer :-)
Hebben vorige week de service kaart aangekocht bij AirBerlin, omdat we er eigenlijk nu al vanuit gaan dat de standaard 23 kilo's.... te weinig zullen gaan zijn en overgewicht bij deze maatschappij erg duur is.
In een eerdere reactie hier wordt vermeld dat het bijboeken op een later moment niet meer mogelijk is, maar dat is niet helemaal correct als je namelijk vooraf een gratis TopBonus kaar aanvraagt.
Bij het aanvragen van de servicekaart upgrade, vraag men naar je TopBonus klantenkaart, waarbij je boeking automatisch wordt opgewaardeerd naar twee maal 32 kg bagage.
Helaas is restitutie van stoelreservering niet mogelijk. Vonden wij niet zo heel erg omdat we graag de extra vrijstelling van bagage wilden :up:
Wat is het verschil tussen de topbonus kaart en de service kaart?
Topbonus kaart kan je gratis aanvragen (punten besparen), service kaart kost rond 109euro's. Voordeel van de service kaart is dat je gratis stoel kan reserveren of goedkoper xl-plaatsen kan boeken, extra kilo's bagage mee kan nemen en extra punten kan sparen. Je hebt maar een service kaart nodig om gratis de stoel te mogen reserveren voor je gezelschap. Wij vliegen met z'n 4. Dat betekent al 100euro's per vlucht voor stoelreservering. Met de service kaart zijn wij dus goedkoper uit. Belangrijk punt: eerste een service kaart aanvragen en dan pas het ticket boeken! (en wacht 2 dagen na de aankoop van je service kaart voordat je stoel wil reserveren ook al laat de website al zien dat je een service kaart hebt! ik heb namelijk deze fout gemaakt en kreeg op de factuur alsnog de kosten van de stoelreservering. Ik heb een klacht ingediend en dan hebben ze die kosten gecorrigeerd, maar je kan dit beter vermijden door 2 dagen te wachten)
Ik heb een paar weken geleden gebeld met Air Berlin voor de servicecard en toen werd verteld dat de bagagevrijdom van 2x32 kg alleen is als je de servicecard voor de boeking aanvraagt. Dit staat ook in de kleine lettertjes bij de voorwaarden van de kaart.
miscchien toch nog een keertje bellen. Zou fijn zijn die extra kgs :-)
Conditions Servicecard (op website)
Please note that your topbonus Service Card needs to be valid at the day of booking as well as during the travel period if you want to take advantage of the Service Card’s baggage benefits.