Daar wordt geen alcohol geschonken. Doe mij maar Applebee's.
Afdrukvoorbeeld
Doe mij dan maar TGI :)
Longhorns is erg goed en gezellig en Hops ( maar ik weet niet zeker meer of deze bestaat)
voor de lekkerste pizza's ga je naar Bernini's in Ybor City
TuTu Tango is weer eens iets anders
hier de link:
http://www.cafetututango.com/orlando/
Lijkt mij een leuk restaurant.
Meteen bij mijn favorieten gezet.
Waar ligt het precies op international drive...
Pascal
8625 International Dr, Orlando, FL 32819 vlakbij wonder works
Dit is absoluut 1 van mijn favoriete restaurants.
Wat je wel moet weten is dat dit geen "gewoon" restaurant is.
Je hebt hier alleen appetizers en het is aanbevolen dat je dit met elkaar deelt.
Dus als je met zijn vieren gaat bestel je eerst 3 of 4 dingen die je samen deelt, daarna komt de bediening langs of je meer wilt en je bestelt weer iets.
Flesje sangria erbij en het feest is compleet :)
Klinkt als een 'echt' spaans tapas-restaurant, hoewel natuurlijk met een meer mexicaanse invloed en een aantal 'verplichte' items op het menu.
Ik heb het menu bekeken en ook in mijn TOMTOM staat TuTuTango geprogrammeerd.
Voor de wijnliefhebbers een paar persoonlijke tips: naast de duurdere wijnen is er een prachtige rose Rene Barbier voor maar $19,-. Wil je rose maar je weet niet welke, neem dan gewoon deze. Het goedkoopst en absoluut een aanrader.
Ook een mooie Gruner Veldliner gezien $28,- dus ook zeer goed te doen en zeker bij de hoge temperaturen in Florida een succes.
Tot slot voor de 'bubbel'-liefhebbers de Piper Heidsieck. Gewoon een echt goede champagne voor 'maar' $48,-. Daar heb je in Nederland vaak nog net een flesje spumante of cava voor in een restaurant.
......... of je neemt gewoon een pitcher sangria per persoon; welterusten!
Voor nu alvast PROOST!!!, Oh ja ... en smakelijk eten natuurlijk.:-\"
Krijg er honger van als ik het al lees... nog 120 dagen te gaan!! ;-)
De eerste maandag van onze vakantie ALTIJD Toni Romas Unlimited Slab. Onbeperkt de lekkerste spare ribs ter wereld eten.....I'm in heaven ;-)
:cool: