Re: Betaalbare Tickets voor 2009?
Ik heb net geboekt bij D reizen,
rechtstreekse vlucht van dus-miami met Air Berlin voor 2336 euro (2 volwassen en 2 kids)
Wij vertrekken op 20 AUGUSTUS!!! Heb geen seconde over nagedacht, gelijk boeken. Heb geluk gehad ze hadden nog maar 5 plaatsen over.
check D reizen, echt goedkoopste, wij komen net terug uit Dubai. Daar verbleven wij met kerst/oud en nieuw. D reizen was het goedkoopst voor nog geen 2000 euro met zijn 4 tjes!!!!!
Jippie vandaag toch weer geboekt! Vertrek op 18 augustus met United. Heen via Chicago, terug via Washington. 2000 euro voor 4 personen, waarvan 1 kind. Gewoon via Usafunvacations. Ik kreeg nog wel een mailtje van Jan doets met zeer goedkope tarieven (1443 euro) maar met op de terugweg 2 stops. Wel een zeer aantrekkelijke prijs. Ook connections kon voor ons niet goedkoper. Maar in ieder geval we gaan weer, ook getroffen door het Florida virus. Nog 7 mnd, 1 week en 3 dagen volgens de net nieuw aangemaakte ticker.
Groetjes Monique
ik heb ook bij D-reizen geboekt! 1000 euro voor 2 retour miami.
Wij hebben al betaald en een geprint ticket gekregen; hoop dat het wel in orde is zo.
Ik heb zojuist geboekt naar Florida voor minder dan 500 euro pp incl annuleringsverzekering. Ik heb eerst een aantal vluchten vergeleken bij http://www.prijsvergelijk.nl/vliegticket Daar kan je eenvoudig vergelijken en ze hebben ook alle sites als cheaptickets en ebookers op een rijtje staan.
Is echt super ideaal.
Ik hoop dat jullie ook allemaal van die goedkope tickets weten te vinden.
Adios
Wij hebben vandaag ook weer geboekt voor juli. Wij hebben voor ons ticket € 680,-- per persoon betaald. Wij vliegen van Amsterdam naar Washington en van Washington naar Orlando. Op de terugweg vliegen wij van Orlando via Washington terug naar Amsterdam.
Wij moesten de tickets gelijk betalen en printen in verband met een vakantiebeurs actie. Hierdoor zijn de tickets zo goedkoop. Ik had echt al heel internet af gespeurd maar dit tarief was ik nog niet tegengekomen.
Oh ik ben zo blij dat we voor deze prijs weg kunnen.
Groetjes Bella
Jippie, ik heb ook weer geboekt!!
Periode : 6 mei 2009 - 23 mei 2009
Airline : United
Overstap : 1, Chicago
geboekt via : United Airlines
Prijs : Usd 1042.76 voor 2 personen
Dacht dat dit wel een nette prijs was. Heb hem dus maar gelijk vastgeprikt.
Nu de rest plannen....
Eindelijk ook geboekt:
Van: 13 juni tot: 3 juli
13 juni:
Amsterdam-Londen 7:20-7:35 AmericanAirlines
Londen-Miami 9:55-14:20 AmericanAirlines
3 juli
Miami-Londen 20:45-10:00 British Airways
Londen 11:55-14:10 British Airways
Prijs: 2 X 400 = 800 Euro's!!! Lager heb ik echt niet kunnen vinden.
Geboekt! Leuke prijs? Leuke prijs!
Tja,
eindelijk, na vele weken, zoniet maanden, van het om de paar dagen checken van alle (nou ja, 'alle', in elk geval vele) sites hebben we vandaag geboekt.
We gaan met BA via London naar Phoenix op 17/8 en vliegen met BA terug vanaf Tampa via Londen naar Amsterdam op 31/8. Kost 662 dollar pp = € 490 (geboekt op Orbitz via Kayak)
Met US Airways vliegen we rechtstreeks van Las Vegas naar Orlando om 16.20uur op de 24e voor 186 dollar pp = € 136
Totaal dus € 626 pp. Ben ik niet ontevreden over.
Offertes die ik had van connections.be lagen boven 1100 euri, vliegtarieven.nl op ruim 1000 en American Vacations op 665 (United). Wel met allemaal veel ongunstigere vliegtijden.
We vertrekken namelijk vanaf A'dam om 11.40uur en terug om 18.45uur.
MVG
A3
Re: Betaalbare Tickets voor 2009 ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Gerrit... APRIL... LOL... niet februari... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wij betalen voor 5 personen 2550euro. we gaan 12 dagen,van 17 febr,tot27 febr,We hebben een hotel met ontbijt,en een middeklasse auto.We zijn met 4 volwassenen,en een kind van 14 jaar.Geboekt bij expedia.com.Een koopje vinden wij.groetjes irma
Wij gaan ook weer 13 maart 2009 2 volwassenen 2 kinderen met United via Washington totaal ticket prijs 1525,- incl belastingen en toeslagen.(direct ticketing)