We gaan! Maar welk hotel in Orlando?
We hebben besloten dat we eind sept naar Orlando willen, maar welk hotel en waar, kissimmee of int. drive of lake nog wat. Ik heb geen idee wat de leukste buurt is, en we zoeken een betaalbaar hotel. Het liefst met een koelkast of iets, of een appartement met een keukentje zodat we zelf ook kunnen koken, iemand enig idee waar we zoiets voor een goede prijs vinden?
Of aanraders voor een leuk hotel?
Groetjes!
Re: We gaan! Maar welk hotel in Orlando?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
molly
Ik heb geen idee wat de leukste buurt is, en we zoeken een betaalbaar hotel.
Goed besluit! Maar nu het antwoord op je vraag, da's een stuk lastiger. Wat vind je leuk, waar hou je van, wat vind je betaalbaar? Sommige mensen op dit Forum vinden de benzinepomp nog leuk, \\:D/ en kunnen daar veel info over geven. Er zit hier dus een schat aan kennis verborgen.
Toch kunnen we "nebwy's" meestal pas goed helpen wanneer zij zich zelf een beeld van de vakantie hebben gevormd. Je wil immers in een bepaalde wijk omdat er winkels en restaurantjes zijn. Of je wil daar juist niet zitten want het brengt wel veel drukte met zich mee. Je kiest voor een resort, een hotel, een suite, een condo, een town-house of een villa. Wil je een community of een private pool? Allemaal keuzes die je eerst zelf moet maken.
Mijn advies; loop de verschillende topics eens langs en vorm je een beeld van een Florida vakantie. De meningen over de verschillende locaties en de voor- en nadelen die daar over worden genoemd, zullen je zeker helpen. Maak dan een plan en leg dat voor. Veel werk? Klopt, maar dat betekent ook veel voorpret. Luister vooral goed naar de tips en trucs en.... trek daarna gewoon je eigen plan!
Remember; Florida is too much.....!
In onderstaand topic kun je in ieder geval 'héél véél hotelervaringen lezen:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5422
Bedankt voor de link!
Nou we willen vooral naar alle pretparken, dus het liefste daar in de buurt, verder willen we een mall bezoeken en het hoeft niet heel druk te zijn van ons haha. Zolang het maar een beetje betaalbaar is. Ik zag wel al wat prijzen staan, zo ongeveer rond de 400-500 euro voor 2 weken, das wel te doen vind ik!
Groetjes
wij waren heel tevreden van de residence inn by mariott at seaworld. Prachtige grote kamers met salon en keuken (dus je gewenste frigo heb je zeker).
Mooi zwembad, waar het rustig is en met een pizzahut en bar!
Ontbijt is inbegrepen!!!! (buffet met eieren, vlees, hash browns, kellogs, fruit, toast,...)