Northwest is ook overgenomen door Delta en vandaar dat ze de vluchten samen zullen voegen. Kostenbesparing.
Afdrukvoorbeeld
Northwest is ook overgenomen door Delta en vandaar dat ze de vluchten samen zullen voegen. Kostenbesparing.
thanks voor de hulp ;) idd heel handig zo'n forum, ik zat wel te trillen om het te veranderen maar het is gelukt en het zal hoop ik geen probleem zijn voor het reisburo.................... en plezier of vast wel ik denk aan niks anders meer............alleen duurt het nog zoooo lang !
Nee hoor.
Je kunt bij de site van Delta via deze manier alleen maar stoeltjes uit de zelfde prijsklasse uitkiezen.
Als het goed is maakt je keuze voor het reisburo helemaal niet uit.
Check alleen af en toe nog wel eens of ze niet weer iets gewijzigd hebben.
En oh ja, je kunt er eventueel ook aangeven dat je een speciale maaltijd wilt hebben.
Hallo,
Wie heeft er ervaringen met het online inchecken (bij Delta)?
Hoe gaat het in zijn werk, wat zijn de voordelen?
Groetjes,
Linda
De voordelen zijn dat je niet in de rij hoeft te staan voor 1 van de incheck balies maar dat je direct kan doorlopen naar de zogenaamde drop off counter (meestal de business class counter) waar je de bagage kan afgeven.
Op de website van Delta ga je naar travelling & check in. Hier moet je reserveringsnummer invullen, voornaam en achternaam. Vervolgens loop je de munu's door en als laatste draai je de boarding passes uit. Zo simpel is het.
Succes
Het grote voordeel is dat je thuis (of met de laptop op je vakantie adres) je gegevens al invoert, en indien een printer aanwezig, je boardingpassen al uitprint.
Zo kun je op de luchthaven direct dooropen (en geloof me, dat kan een tijdje schelen) naar de bali van "Bags Only" en daar je bagage laten labelen. En klaar.
Heb je geen printer (in Florida bijv.) dan loop je naar een E-kiosk (incheckcomputer), scant je paspoort, en de boardingpassen rollen er zo uit. Altijd doen, scheelt behoorlijk wachttijd.
Hallo,
Als ik het goed begrijp printen jullie de boardingpassen thuis uit op gewoon A4 papier??
Groetjes, Lisje
Ja hoor, dat is de bedoeling van online inchecken.
kan je online dan ook je eigen stoelen kiezen? en iemand ervaring met waar je het beste zit in het vliegtuig. Wij vliegen via Atlanta naar Orlando en hebben maar 1 uur en 20 min overstaptijd (ofzoiets) dus kunnen we dan het beste zo voorin mogelijk zitten (snel eruit) ?
Kijk hier voor de indeling van de stoelen in je vliegtuig en de klassificatie. Zo kan je zelf bepalen wat voor jou de fijnste plek is. Je hoeft niet te wachten tot het inchecken om je stoel te reserveren. Ga naar de site van Delta, daar vind je alle informatie. Het komt hier op neer:
Vraag een skymilesnummer aan en met je reserveringsnummer van je vlucht kan je vervolgens zien welke stoelen nog beschikbaar zijn. Reserveren staat min of meer gelijk aan een preferentie, tot je 24 uur voor vertrek incheckt, kan je verplaatst worden. Het is daarom verstandig om de iternary (je reissschema met stoelreserveringen) zo af en toe eens te controleren.