Deze worden vaak genoemd:
AE = American Estates
AV = American Vacations
ER = Exit Reizen
USAFV = USA Fun Vacations
Afdrukvoorbeeld
Deze worden vaak genoemd:
AE = American Estates
AV = American Vacations
ER = Exit Reizen
USAFV = USA Fun Vacations
Wij hebben erg goede ervaringen met American Estates en American Vacations. Meestal zijn zij ook de goedkoopste aanbieders en alles is altijd goed geregeld.
Inmiddels wat reacties gekregen van instanties die villa's aanbieden, we hebben al 2 keer een rondreis gedaan door amerika via Hotelplan en dat is ons ook goed bevallen en ook hun bieden villa's aan tegen een redelijk scherpe prijs het is alleen erg moeilijk mensen te vinden die via deze maatschappij al eens een villa geboekt hebben. Zijn er mensen die al eerder via Hotelplan of Holland International een villa hebben geboekt ? en hoe is dat bevallen ?
Paypal brengt de villa eigenaar 4% kosten in rekening,die houden ze af van het bedrag wat jij via Paypal betaald.
Hij krijgt dus van Paypal 4% minder op zijn rekening gestort.
En hij wil die 4% dus blijkbaar aan jou door berekenen.
Vind dat eigenlijk niet zo netjes.
Als hij betalingen via Paypal accepteerd,moet hij niet gaan zeuren dat je extra moet betalen of anders met een cheque moet betalen.
Wij zitten momenteel in een superior villa via AE en ook daar geen internet, wel via de telefoon maar dat is zoooooooooooo langzaam daar heb je geen fluit aan. Ik zit nu in een hotel in Tampa dus ff lekker internetten.
Wat Gerrit zegt geldt ook voor ons, nooit meer via een agent maar particulier want je hebt werkelijk geen idee wat je krijgt voor je geld en waar je zit.
Het ontbreekt in onze superior villa nl. ook aan een bbq dus die hebben we gekocht en de keukenuitrustig is zo mager dat we niet zelf kunnen koken voor de 7 personen met wie we de villa delen.
Op http://www.vrbo.com/ kun je ook zoeken in de omschrijving. Dus je kunt ook zoeken op stad Orlando en omschrijving westhaven (of Champions gate)
Dan heb je gewoon geluk gehad, want zoals ik al zei, het ligt niet aan de verhuurder, maar aan de eigenaar van de villa of er wifi(internet) aanwezig is.
Ik heb het trouwens bij AV en AE nog niet kunnen ontdekken, de mogelijkheid om de voorkeur voor internet aan te geven. Je mag vaak al blij zijn als je enigzins kunt aangeven waar de lokatie van de villa is.
Maar het is al weer een paar villa's terug dat we daar gehuurd hebben, dus misschien is is er wat veranderd (verbeterd :lol:)
@ Renee; als er niet genoeg kookgerei aanwezig is voor het aantal personen, zou ik dat zeker even aangeven bij de verhuurder.
Je mag er van uit gaan dat er, vooral in een superior villa, genoeg aanwezig is.
Met betrekking tot de barbeque; dit staat in onze villa voorwaarden:
Maar of dit helemaal waar is weet ik ook niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon bang zijn dat je de rotzooi niet opruimt :-\"
Wat ik wel weet, uit ervaring, is dat het gaas (poolscreen) erg brandbaar is :mrgreen:](*,)
Ze staan (hoewel beperkt) al wel op vrbo http://www.vrbo.com/vacation-rentals...davenport#6324
Westhaven staat hier als The Abbey, The Manor, The Hamlett at Westhaven, take your pick.
Bij villas2000 staan er ook een paar http://www.villas2000.com/Central/index.html
Hai Rene,
Afgelopen zomer 2007 hadden wij een villa via AE gehuurd. Deze villa lag in Davenport, WestHaven ( hamlet), Om precies te zijn Richmond Drive 160. Was een uitstekende villa. Ben jij niet tevreden over je villa via AE? Hoe ziet ie er dan uit.
Wij hebben voor 2008 wederom bij AE een villa besproken.
http://macinflorida.web-log.nl/
In mijn weblog kun je fotos vinden van het huis. Ik weet niet hoe ik ze in het bericht kan plaatsen.
Groet MAC
Hoi Mac,
Ik kom niet verder in je web-log dan het Naples, waar staan de foto's van Orlando?
Onze villa is prima op zich, qua kamers en meubilair. We hebben echter al 5 x moeten bellen omdat de pool heating het niet doet waardoor we 5 dagen niet hebben kunnen zwemmen. Da's vervelened, kom je thuis van een park en dan doet het ding het weer niet. Er is geen doek over de pool dus het koelt wel af.
Verder zijn we niet tevreden over de keukeninventaris. Er zijn genoeg borden en bekers maar niet wat betreft glazen, er zijn geen opdienschalen, 1 keteltje , 1 kleine koekepan maar echt te weinig om voor 7 man te kunnen koken. We hebben al zelf wat dingen bijgekocht. Ik vind dat dat bij een superior villa aanwezig moet zijn. Ook een bbq hebben we maar zelf gekocht.
als we een "gewone" luxury villa hadden gehuurd dan was dat prima geweest maar we betalen extra voor een superior en dan verwacht je gewoon dat het compleet is.