Ook onze Alamo auto was niet echt schoon, terwijl we nb. de schoonste uit het rijtje hadden gekozen.
Maar Alamo blijft de goedkoopste, en thuis is mijn eigen auto ook wel eens niet brandschoon.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Ook onze Alamo auto was niet echt schoon, terwijl we nb. de schoonste uit het rijtje hadden gekozen.
Maar Alamo blijft de goedkoopste, en thuis is mijn eigen auto ook wel eens niet brandschoon.
Eric
Wij kregen een keer een Equinox mee (terwijl we een full-size SUV hadden geboekt) bij Alamo (Disney Dolphin) die van binnen ook plakte van de frisdrank (tenminste, ik HOOP dat het frisdrank was...). Binnen 1 minuten stonden we dus weer aan de balie, waarna we alsnog een Trailblazer meekregen.
Haha, je hebt helemaal gelijk, is bij mij idem dito.Citaat:
en thuis is mijn eigen auto ook wel eens niet brandschoon
Maar wij hadden de laatste 2 keren Hertz gehuurd en nu dus Alamo, en dit viel me op bij Alamo.
Harstikke bedankt voor de reacties :p. Leuk ook dat je vanuit Amerika reageert ben jalours dat ik er niet ben :wink::wink: want ik begin onderhand wel heel nieuwsgierig te worden hoe het allemaal in het echt is maar de voorbereiding is natuurlijk ook heel leuk om alles uit te zoeken.
Is het vanuit deze hotels (western plaza of quality inn) ook goed te doen om met trolley in de parken te komen of moet je echt een auto huren?
Mij lijkt namelijk met vervoer van een hotel alles relaxter!!!
Ja is dat zo? Ik zag alleen dat je dan het dubbele kwijt ben en aangezien je bijna niet in je hotelkamer ben vind ik dat zonde.
Is het echt zo slecht te doen als je geen auto heb. Ik lees toch veel dat er busjes rijden naar sommige parken.
Is bv een taxi duur? Of kan je alsnog een taxi huren bij je hotel als het tegenvalt?
Wat een vragen weer :wink:
Helemaal met je eens. Je mist wat 'Disneysfeer" maar het scheelt heel veel geld.Citaat:
Ja is dat zo? Ik zag alleen dat je dan het dubbele kwijt ben en aangezien je bijna niet in je hotelkamer ben vind ik dat zonde.
Alles is te doen, maar je verliest erg veel tijd, en bent ook nog gebonden aan speciale tijden.Citaat:
Is het echt zo slecht te doen als je geen auto heb. Ik lees toch veel dat er busjes rijden naar sommige parken.
Nee, Taxi's zijn niet duur, maar een auto huren is nog veel goedkoper, en dan kun je ook eens naar een restaurant en supermarkt.Citaat:
Is bv een taxi duur? Of kan je alsnog een taxi huren bij je hotel als het tegenvalt?
Conclusie: Auto huren (kijk maar eens op de zoekfunctie van dit forum voor meer meningen.Citaat:
Wat een vragen weer :wink:
Eric
Hoi,
Ik lees dat je er nog nooit bent geweest en twijfelt aan welk hotel je moet kiezen??
Nou ik heb gewoon gekeken of het mij bevalt en de prijs en toen geboekt.
Ja echt weten hoe en wat dat weet je toch niet, tenzij je er al eens bent geweest.
En aan gezien wij daar ook nog nooit zijn geweest heb ik gekozen voor het bekijken van hotels op AE zijn site en toen offertes aangevraagt om te kijken welke het beste met zijn prijs was.
Het voordeel bij AE is dat er gelijk bij de hotels staat waar ze liggen en bij welke parken ze liggen of shoppings centra's en dergelijke.
Als je dan toch wilt besparen op hotels omdat je Disney te duur vind dan kan je voor het uitgespaarde geld makkelijk een auto huren zodat je niet alleen in Orlando kan verblijven maar ook eens de oost en west kust kan gaan bekijken.
En inderdaad eens supermarkt en de shopping centra's zelfstandig kan gaan bekijken.
Nou in iedergeval veel succes met knopen door hakken en het posten.
Reisverslagen lezen levert altijd heel veel tips op.
Gr. Monique
Ja het is inderdaad gewoon een keer beslissen omdat het voor ons toch allemaal nieuw is en wij geen idee hebben wat ons daar te wachten staat.
Over het hotel ben ik nu wel uit maar ik twijfel toch heel erg over een huurauto. Ik moet ook zeggen dat ik dit niet heel goedkoop vind (320 euro voor 12 dagen) maar dat terzijde. In een andere discussie las ik dat je wanneer je de auto gaat ophalen ook nog eens voor allemaal vragen en extra kosten komt te staan van verzekeringen enzo. Mij lijk het dan eng als je een auto huurt en krijgt een ongeluk (overkwam ons vorige maand in spanje) dat je dan niet goed verzekerd bent. :-k
Daarom had ik bedacht om geen auto te huren maar gewoon met de shuttlebus te gaan maar dat heeft weer als nadeel dat die in de avonden niet rijdt :???: dus het is nog allemaal :shock: #-o :?: voor ons :wink:.
Wat kan het leven soms ingewikkeld zijn :-k. Zo ik heb even me gedachten laten gaan en opgeschreven waarover ik nog twijfel en misschien kan iemand mij nog helpen :mrgreen:.
Alvast bedankt weer 8-).