Dan heb je al vroeg prijs!!! Heel goed. :p :D En dan ook nog in het weekend.
Super.
Nicole
Afdrukvoorbeeld
Dan heb je al vroeg prijs!!! Heel goed. :p :D En dan ook nog in het weekend.
Super.
Nicole
Heeft er iemand ervaring met Hotwire? Wat zijn de verschillen met Priceline? Hoe zijn de ervaringen?
Nicole
Nee (nog) geen ervaring met hotwire, maar hier is een forum mbt hotwire
betterbidding
Ja dat forum ken ik al. Ik zou graag nederlandse ervaringen willen weten. Hoe gaat het hier met inschrijven? Is het echt duurder als priceline? Ik zou graag de verschillen (of overeenkomsten) willen horen. Is het moeilijker of makkelijker om een winnend bod te krijgen?
Nicole
Ik gebruik Hotwire heel vaak om te kijken of een hotel aangeboden wordt en tegen welke prijs. Als een hotel er tussen staat, is de kans erg groot dat Priceline hem ook aanbiedt. En de prijs bij Hotwire is in principe altijd hoger, ik heb het nog nooit lager gezien. Dus daar kan je in de biedingstrategie bij Priceline gebruik van maken. Soms hebben ze wel enkele hotels die Priceline NIET aanbiedt, dus dat kan handig zijn.
Ik heb een enkele keer Hotwire gebruikt, omdat ik 'zeker' wilde zijn van een hotel, terwijl je bij Priceline natuurlijk in een 3-ster klasse in principe niet weet welke je krijgt, terwijl je bij Hotwire wel al ziet wat voor hotel het wordt (en via betterbidding weet je normaal gesproken ook al welk hotel het precies is).
Dat klopt wel, het is een soort priceline, waarbij je vantevoren niet weet welk hotel je krijgt. Alleen door de sterrenklasse, het district en de 'amenities' kan je op betterbidding.com kijken en daar kan je dan met redelijke zekerheid achterhalen om welk hotel het gaat. Werkt best goed.
Ik ben met hotels in Zuidwest USA bezig (jaja, geen Florida dit jaar ... [-X ) en daar heb je 1 hotel in een bepaald gebied, waarbij Hotwire aangeeft dat de prijs voor dat hotel (degene die ik dus wil hebben) op $ 119 ligt. Terwijl de reguliere prijs op de site 139 euro is. Ik weet dan dat ik voor Priceline niet onder de $ 100 hoef te boeken. Maar omdat het verschil zo klein is, doe ik nog niets en wacht ik totdat ik op Hotwire zie dat de prijs flink gezakt is :-P !
Mattrob, dank je wel voor de informatie!! Jullie gaan weer naar de west kust dit jaar? Lijkt me ook helemaal super.8-)
groetjes,
Nicole
Inderdaad, wordt volgens mij ook geweldig. En 'weer' is niet het goede woord. We zijn al eens naar Los Angeles en San Diego geweest. Maar nu wordt het de 'standaard' tour langs alle 'National Parks', dus volgens mij wordt dit een unieke vakantie. En voor ons allemaal de eerste keer dus :lol: !
We stonden overigens een paar dagen geleden op het punt een vakantie te boeken naar Florida in de mei vakantie met de kinderen ... Maar na veel wikken en wegen (om vele verschillende redenen) toch 'maar' een weekje Center Parcs geboekt .... We hadden er al weer helemaal zin in ....
Wat een verschil!! Een weekje center Parks of naar Florida!!!! Ik had het wel geweten. Wij zijn ook aan het denken om volgend jaar eventueel naar de west kust te gaan. Lukt het daar ook goed om de hotels te boeken via priceline of gaat het in Florida makkelijker.
We proberen op het moment weer in Florida hotels te boeken via priceline voor juli. Lukt tot nu toe nog niet. Het is volgens mij nog een beetje te vroeg. Vorig jaar hebben we ook pas een maand voor vertrek de meeste hotels winnend weten te bieden. Wel hadden we zojuist een voorstel om €22,- meer te bieden (resort op key Largo). Hebben we maar niet gedaan. We hebben nog de tijd.
Nicole